|
|
|
|---|---|
|
Hej, Bredvid dimljusen fram på min 525iA Touring -95 sitter en plastlucka (ca 10x20cm). Problemet är luckan som satt på när jag köpte bilen är slät halva delen och har luftgenomsläpp på andra halvan, dvs den del som är mot mitten på bilen. I mitten sitter ju ett galler som matchar luftgenomsläppen på luckan. När jag skulle köpa motsvarande lucka till andra sidan finns det ingen som kan tala om för mig var jag får tag på den. BMW säljer bara helt släta luckor !! Har testat flera handlare men de bara skakar på huvet!! Bilen är importerad och en shadow line om det hjälper. Någon som har en aning? | |
|
Tor att det är tds lucka BMWCS Nr: 4798 |
|
| Japp, det är bara TDS som har "halva" luckan med luftgenomsläpp. | |
|
Javisst, så enkelt var det. Tack för hjälpen |
|
|
Är inte givet att alla TDS har så...min har det inte,inte några andra jag tittat på heller efter att ha sett detta inlägg |
|
| Jag har sådan lucka på M5:an (-94 shadowline AC). | |
| Eftermonterat på din då... | |
|
(Lyfter en gammal tråd) Är det dessa ni menar? Länk Jag har en annan typ på min bil där den vänstra luckan (innifrån sett) har ett enda lite större hål som är "fasat" (eller hur man ska beskriva det...?) Detta kanske är standard? Andra sidan är emellertid helt slät. Gör att fronten ser lite enögd ut .-) Frågade på BMW Solna idag men enligt dem så finns det inga sådana luckor för höger sida... Mvh /Pewe |
|
|
Visst är det dom luckorna. Efter jag fått svaret på forumet så kände BMW handlaren till luckorna. Dom är nog inne på denna hemsida de oxå och lär sig något......... /hawkan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.