|
|
|
|---|---|
|
Fick just mail om Servicemanual för E39. Kostar dock över 1400:- Men säkert bra att ha. Länk nrw | |
|
Bör tilläggas att den börjat levereras 1 oktober 2003 ! Men då blir det säkert en i bokhyllan hos oss E39 ägare. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Den är beställd:)) dollarkursen är ju hyfsad just nu. De har dessutom ett bra diskussionforum på deras website. ///MVH Hasso Länk |
|
Vad är det för adress till deras website? Har planerat att inhandla en sådan (fast till E34) för det är väl den som är den bästa rep. handboken? Har för mig att den kostade runt 800kr på någon web-bokhandel. |
|
|
Länken syns i tråden... Akta er för hojar som kommer i 200 runt kröken.... |
|
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Tillkommer 45 US dollar i frakt fick jag ett mejl från Jennifer för en stund sedan. ///MVH Hasso Länk |
Tyvärr var Bentleys eller "jäntan" inte förhandlingsbar angående frakt och pris. trots att boken fanns $40US billigare på en annat förlag i USA.$45dollar i frakt var lite magstarkt, jag påtalade att jag kunde köpa en flygbiljett från Sverige till London för den pengen och jag väger betydligt mera än de 10punds som paketet vägde. Samt att de levererade fraktfritt inom USA och sträckan N.Y--L.A är lika med N.Y.--Sverige. Men inget bet på Bentleys så det får ha böckerna kvar. Den kommer att finnas hos ett Engelsk förlag att köpa lika snabbt som den släpps i USA i oktober förmodligen till ett bättre pris och billigare frakt. Så det kan vara bra att veta detta för de som funderar på att beställa böckerna. ///MVH Hasso Länk |
|
kommer inte adlibris att ta hem boken? Men det är klart, med lite prispåslag så är den snart dyr som en guldtacka... |
|
| www.amazon.de brukar alltid ha bra pris på Bentleys manualer. Kan vara värt att kolla när manualen till E39 dyker upp. | |
|
Utmärkt att prisförhandla så, Hasso! Då får Bentleys inga svenska order pga stelbent prispolitik. Så korkade är inte ens entusiaster (?) nrw |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.