|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Riktigt tjusig tycker jag. Nya femman, sexan + denna tycker jag supersnygga bilar faktiskt. Kan inte förstå att folk inte gillar dem. Men smaken är som baken! (och tur är väl det) Det vore väl inte så kul om ALLA åkte BMW? En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B! |
|
|
spookshow: Du behöver inte oroa dig för även om ALLA gillade BMW's design hade inte alla haft råd att åka/äga BMW (långt ifrån alla, inte minst när det gäller de nya modellerna). roadZter |
|
|
Selve karosseriet/formen ser veldig bra ut, men irriterer meg over den utrolig kompliserte formen på lyktene som bmw tydeligvis har bestemt seg for å satse på. For ikke å snakke om baklyktene, for et ROT! Litt renere linjer og bilen hadde sett MYE bedre ut. Sjekk linken under. Länk |
|
|
Det är sant DanneZeta! En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B! |
|
|
Den ser bra ut tycker jag! Speciellt touring mod. den var snygg! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
| Tycker att Bangles modeller blir mindre och mindre vågade (fula). Skönt att se att blinkersen sitter på rätt ställe i alla fall. Står fast vid att Bangle borde fått sparken för länge sen, eller ännu hellre aldrig antällts. Skulle vara kul att se hur enteriören kommer att se ut. 6-serien ser ju någorluda ut på bild, medan sjuan är ett riktigt missfoster rakt igenom. | |
| Sedanen var skitsnygg!! | |
|
man kommer va såå nöjd me den när man ser den iverkligheten me den utrustning man själv vill ha. sen tycker ja nya 6-serien (bilden bakifrån här på 1:a-sidan) e helt underbar!!! M POWER- När du älskar att KÖRA!!! |
|
|
förresten... både 5:an o 7:an e mycke vackarare o maffigare i verkligheten än på bild så va inte för snabba o döma... d va ja!!! M POWER- När du älskar att KÖRA!!! |
|
|
nja så där BMW 3,0Si-Powerd by Hx50 turbo and bilstein suspention's...... -norrland race crew- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.