|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Letade efter bilder på den nya 3-serien. Har säkert redan länkats här på sidorna. Bifogar dem från A.M S Klicka vidare på "fotoshow". Snygg bil!Länk | |
Shady |
usch...alldelens för lik nya 5 serien |
|
Gillar nya 5-serien "sådär" men nya 3-serien var nått helt annat! Ser bra ut. Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
|
|
Ser bra ut, som väntat ungefär. |
|
|
Det där blir ju kanon, det! :) Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
Viss "UFO-varning" på häcken på touringen ;-) I övrigt en rätt snygg bil! Mvh Patrik _____ 8/6-03?Länk |
|
| Usch va fullt!! va ska detta sluta nånstan bmw!? | |
|
Patrik_N: precis vad jag reflekterade över också! Synd att den hela tiden växer. Tror att 1an kommer att bli för liten och så saknas det en modell i storleken som är roligast att ratta... Men man vänjer sig säkert, det har man ju gjort med nya 7an och 5an... |
|
|
Personligen väldigt skeptiskt till nya 5- och 7-serien. Dock mer positiv till X3 och nya 3'an som är i samma "stuk". Jämför med X3'ans bakparti: Länk roadZter |
|
| Skall bli spännande att se hur de nya valvetronicsexorna blir. Borde väl bli ca 210 PS i 325:an. Nåt att sikta på. I vissa tidningar står det att E90 blir lättare, i andra att den skall bli tyngre än E46. Mycket spekulationer är det. | |
Daytona |
Tyckte inte om den alls. BMW:s nya modeller ser för snälla, runda och gubbiga ut. Börjar komma ikapp mercedes gubbighet. BMW bilar ska se vassa och lite ungdomliga ut. Ska man köpa denna nya tre serie så får man ju minst lägga ner 30 000:- på styling för att den ska se ut som en ungdomsbil och någorlunda bra ut. Näää, tummen ner för den och nya fem serien. |
| Än så länge är det ju bara datorteckningar och hårt maskerade bilder så man vet ju inte. Det kan ju bli snygg. | |
Gemini__ |
Blev förvånad över hur stilig 3-serien var på dessa bilder, var faktiskt riktigt lugnande att se =) Mvh: Thomas |
cane |
Wow, tänk att "samma" design som ser så kmonstig ut på 5an ser så bra ut på 3an??? Det är precis som att bangle _först_ designade nya 3an, o sen blåste upp det hela till 5an.... |
2mas |
Men seriöst den var grymt ful..... |
| Den såg ju bra ut :) | |
|
Tycker den ser nice ut, framförallt touringen. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
Nä den var inte så fin. 5an passar nog bäst i denna design. Mvh/Soki 7 serie träff 26e Juli Länk |
|
M_Razani |
Jag är skeptisk, men kanske jag kan lära mig älska den med tiden.... //Flashy\\ |
|
Det är även bilder (ser ut som färdig bil med förare ungefär som front-kortet med tjejen i nya 3-serien) på en face-liftad 7 serie i nya tyska AMS. Fronten är helt omgjord och liknar femman betydligt mer om än klart mindre aggressiv, mjukare blinkers. Ser helt ok ut! |
|
| nice ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.