AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
772

Matt eller glänsande på intstrumentpanelen

da
1.997
danielb
I4 M50 -24
Har en liten undran, har sett att en del människor gillar när instrumentpanelen och inredning glänser, ungefär som man kletat på bregott inuti bilen, är det för att det ska se nytt ut eller för att man ska bli bländad när man kör? Går man in på BMW och kollar i nya bilar så är det matt och fint på panelerna. Någon som har några idéer?
Ra
385
Rammstein
523 e39 '99 Biarritzblå met
Min bil hade nåt jävla smet på när jag köpte den, fick hålla på och feja som en dåre för att få bort skiten.
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Jag har en ide, köp för f-n inte turtlesvampen!
:))
Min svåger har blankt i sin bil, men han är å andra sidan jugge.... ;)

Armor All matt eller Meguiar 40 rekommenderas.

Länk
Visa användare
1.626
Hangaround
Audi V8 quattro -90
Jag rekommenderar inte Armor All matt, den var för blank. Detta trots att jag följde alla beskrivningar slaviskt. Vart dom har fått matt ifrån förstår jag fortfarande inte, inte heller hur blank deras blanka är, med tanke på den matta :)

Sex på alla fyra, roligast så!
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Hangaround,
På min instrumentbräda blir resultat precis lika i form av "matt-het" av båda produkterna.
Har du testat Meguiar?

Länk
Visa användare
1.626
Hangaround
Audi V8 quattro -90
Anders S.> Faktiskt inte, jag har råkat ut för en liten putssvacka. Vem har agenturen för Meguiar här i Svedala?

Hangaround:

KEM & Rekondhuset
Address Box 620
Tel 08-664 6775
E-mail hakan.mollerstrom@swipnet.se
Fax 08-580 325 60

Visa användare
1.626
Hangaround
Audi V8 quattro -90
starre> Många tack, ska se till att prova :)

Mellan Armour all matt och Meguiar 40 så skulle jag tro att armour all är den matta av dom 2. De är uppfattnignen jag fått efter att ha använt armor några år och meguiar några veckor.
Dock tycker jag att meguiar är en bättre produkt, tillsammans med armour all har man medel att ge sig på all slags plast i bilen.

Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion.
Bruka sökfunktionen först fråga sen.
BMWCS Syd #05392
Visa användare
1.626
Hangaround
Audi V8 quattro -90
Verkar som att jag får ta till sandpapper och mattsvart färg eller nåt i den stilen, för att få till min matta finish :)

Visa användare
1.626
Hangaround
Audi V8 quattro -90
Verkar som att jag får ta till sandpapper och mattsvart färg eller nåt i den stilen, för att få till min matta finish :)

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.