|
|
|
|---|---|
|
Jag ringde fem bilrecon i GBG ocg sa' att ville ha en bil som var lättskött, MEN att jag vill handvaxa den 2-4 ggr per år. Eller att de la ett lackskydd som ger den ny vaxade känsla i minste ett år (2500 mil) Vad jag är ute efter är den silkesleeena smoootha ytan man får direkt efter man vaxet bilen. (som en babystjärt) Från 1400 upp 5000 kronor fick jag som förslag en del var väldigt "på" o ville bara sälja lackskydd av olika fabrikat. De som säljer ditec pratar mot sig själva en säger att bara bilar som max ett år gamla, nästa sa max tre år, nästa sa det går på alla bilar... Bäst svar med engagemang o intresse fick jag av kronrecond i Sisjön. Deras förslag var: Rubba om det behövs sedan två eller trestegs polering det skall hålla i tre-fyra månader om vaxar en gång själv. Pris första gången 1400- 2200 inkl moms beroende lacken skick om jag återkommer var 4:e månad o inte maskintvättar så blir priset ca 900 lägre. Med ny vattenpump mm... :-) | |
|
Med dett inlägg ville jag åstadkomma en liten diskussion om erfarenheter av branschen i allmänhet och Göteborg i synnerhet. Akta er för hojar som kommer i 200 runt kröken.... |
|
| Varför inte akta sig för kombivagnar med farbröder i ;) | |
|
UR VÄGEN!!!!!!!! Akta er för hojar som kommer i 200 runt kröken.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.