|
|
|
|---|---|
|
Hitta en 325i Coupé som ja är bra sugen på att köpa... nån som vet om de är en bra bil å funkar de bra å köra den på vintern... de lilla ja kört värkar den kanon men hur e den på vintern... /M | |
|
tänk på att Bmw är bakjuls driven. Om du litar på dig själv som bra förare så lär det inte bli ngt problem. Länk |
|
| har ju övningskört me bakhjulsdriven bil på vintern så.. så om de enbart är de så ska de väll inte vara så stora problem... | |
|
nä då då klarar du dig...Själv tycker jag att det är roligt med bakhjuls driven bil på vintern.. Länk |
|
|
Kan bara hålla med! Dock är 3-serien väldigt lätt i bakvagnen, varför den kan kännas lite sladdvänlig innan du har koll på bilen! 318iZerd: För oss som har mindre motorstarka bilar är det väl vintern som gäller för lek va... ;) Förutsatt att man inte vill ha ett blästrat underrede, iofs.. // Björn |
|
| egentligen är väl inte E36:an så lätt ibakändan, har för mig att viktfördelning ligger rätt nära 50/50 på den. rätta mig om jag har fel. | |
|
Men ack så sladdvänlig. ASC är oslagbart, hade en E36-325 utan ASC och det var faktiskt jobbigt när det var så där riktigt j---ligt vinterväg/isgata.... Länk |
|
| kan säga att en E36 är en fröjd att köra på vintern imot en E30,så fort man nuddar gasen åker bakänden ut,kul men jobbigt i bland... | |
|
får tacka för alla snabba svar... nu ska ja bara leta efter en bil :P om nån har en 325a -92 eller en bit upp å sälja om nån månad så är den välkommen å posta här... /M |
|
|
E30 är skoj den me. sladd eli sladd... BEEMDUBBELVE |
|
|
Alien: Hahahaha den där var bra.... Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.