AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
319

Nybörjarbil ?

Hitta en 325i Coupé som ja är bra sugen på att köpa...
nån som vet om de är en bra bil å funkar de bra å köra den på vintern...
de lilla ja kört värkar den kanon men hur e den på vintern...
/M
31
182
318iZerd
318i-97 (E36)
tänk på att Bmw är bakjuls driven. Om du litar på dig själv som bra förare så lär det inte bli ngt problem.

Länk
har ju övningskört me bakhjulsdriven bil på vintern så.. så om de enbart är de så ska de väll inte vara så stora problem...
31
182
318iZerd
318i-97 (E36)
nä då då klarar du dig...Själv tycker jag att det är roligt med bakhjuls driven bil på vintern..

Länk
Kan bara hålla med!

Dock är 3-serien väldigt lätt i bakvagnen, varför den kan kännas lite sladdvänlig innan du har koll på bilen!

318iZerd: För oss som har mindre motorstarka bilar är det väl vintern som gäller för lek va... ;)

Förutsatt att man inte vill ha ett blästrat underrede, iofs..

// Björn
Si
765
Simon01
120dM -08
egentligen är väl inte E36:an så lätt ibakändan, har för mig att viktfördelning ligger rätt nära 50/50 på den. rätta mig om jag har fel.
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Men ack så sladdvänlig. ASC är oslagbart, hade en E36-325 utan ASC och det var faktiskt jobbigt när det var så där riktigt j---ligt vinterväg/isgata....

Länk
kan säga att en E36 är en fröjd att köra på vintern imot en E30,så fort man nuddar gasen åker bakänden ut,kul men jobbigt i bland...
får tacka för alla snabba svar...
nu ska ja bara leta efter en bil :P om nån har en 325a -92 eller en bit upp å sälja om nån månad så är den välkommen å posta här...

/M
in
124
insomniac
323i Exclusive -86
E30 är skoj den me. sladd eli sladd...

BEEMDUBBELVE
31
182
318iZerd
318i-97 (E36)
Alien:
Hahahaha den där var bra....

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.