|
|
|
|---|---|
Showtime |
Någon som vet om det går att sätta på en M3 E46 vinge på en E36 coupe?? Och i såfall vart kan man köpa en? |
| Går bra....på BMW köper du en sådan | |
Showtime |
vet du något om priset på en sån? |
|
får ni prisuppgift av nån så skriv gärna vad den kostar.. mvh Daniel ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
ligger ca lite över 1000 kr tror att du kan hitta det om du använder sök funktionen ! jag tror även att den måste koryas något för att passa ! Mvh/ Daniel Länk |
|
| har någon bild på denna vinge? | |
Daytona |
Kolla på en M3 e46 så får du reda på hur den ser ut. Daytonan=Länk |
Daytona |
Flayer har rätt angående om kortningen. Den måste kortas något för att passa. Hur fäster man en sådan vinge??? Daytonan=Länk |
|
jag har i.o.f.s en cab på den behöver den inte kortas...kanske skiljer nått på luckorna ....jag har //M 3 E46 orginal vinge mvh /Robban |
|
|
robban: nån bild på "verket"? =) ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
Nej e på lack just nu sen ska vi mappa den...kanske kommer på på km`s hemsida sen ....håll utkik...www.kmtuning.com tror i.o.f.s att själva M3 läppen på luckan inte e så mycket att se om man ser hur restan av bilen ser ut....hehe max sämkt ,Seidl stora flash m front , Rieger kjolar , zemax bak kofångare = ZRS...sen har vi dtm cup speglar , dtm front läpp , //M 3 E46 gälar , //M 3 46 vinge (läppen) samt E46:ans njurar...m.m.m.m rätt nöjd e jag faktiskt "km" har byggt hela bilen...den står mera där än hos mig.... mvh/Robban |
|
|
okey..hehe.. lycka till me bygget iaf ;) ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
vill du att den ska sitta där 4-ever använd sikaflex annars stark dubbelhäftande tejp . Mvh/ Daniel Länk |
|
|
hej. har en orginal m3 e46 vinge på min coupe nu. behöver ej kortas...kunde snarare varit nån cm längre... men men..de får man leva med :) Länk mvh Daniel ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.