|
|
|
|---|---|
|
är osäker på om jag ska sälja bilen så jag tänkte om man kunde få se vad ni tycker bilen är värd? om bilen: 325 coupé från 89 diamantsvart (omlack för 2år sedan) stora m-paketet 17" rial daytona fälgar, weitec sänkning. motor (s50) växellåda (zf) difflkump, styrväxel + lite till kommer från m3 "95" har säkert glömt en massa, men den är i bra skick dock obesíktad... | |
|
Tjenare. SBP kommer inte att godkänna bilen, vilket jag tror du är medveten om. Ev om man låtsas som ingenting och hoppas på det bästa och klarar besiktningen på det sättet. Väldigt svårt att sätta ett pris på denna bil. Men jag värderar denna som en 325 som är turbokonverterad, dvs ca 50-60k. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
jupp är medveten om att den inte går att regga. är precis vad du gjorde jag ville se: vad folk värderar den till som den är=) |
|
|
Jag köpte min s50 konverterade e30 för 58 tusen. Det var dock ett duktigt överpris. Var tvungen att byta toppen. Min bil är även inreggad. Dock som en 325 ix 87. Har gått igenom 3 ggr. FearThis: Du kan ju inte gå o sälja bilen....Vi skulle ju trimma ihop ;) Stefan_J BMW 325ix -87 |
|
|
nä d blir nog inget av att sälja den, funderar däremot att sälja av caddyn å köpa en billigare bruksbil så man får ett litet startkapital till turbobygget=) vet du hur det gick till att få den inreggad förresten? själv har jag en liten önskelista: autronic sm2, smidda lågkompskolvar och intercooler, spridare , grenrör, turbo beroende på vilken effekt man vill nå.. vad har du tänkt att ha för grejer till bygget? |
|
|
Stefan// Står motorbytet med i reg.beviset? Inte illa! /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
|
Nej. Den står som en vanlig 325 ix 87. FearThis: Så det blir inget att sälja bilen. Bra. Då kan vi beställa grejor ;) Jag funderar i samma banor som dej men jag vill nog byta stakarna oxå. lika bra om man är i gång. Synd att det kostar så himla mycket bara. Stefan_J BMW 325ix -87 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.