|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet var man kan hitta kniv-hämmare mer än hos lindskogengineering (inget fel på deras saker förutom priset) 7-8000:- för hämmare + justering från cockpit. Det borde finnas fler tillverkare bla i usa tycker jag och med nuvarande $ så kanske det skulle bli bättre pris? | |
|
Ursäkta att jag frågar men vad är en knivhämmare? Platta krängningshämmare? "To say no to BMW, is to say no to life." |
|
|
Lättast är att visa en bild, om du kollar länken så ser du hur dom ser ut. Länk Man brukar annvända dom på tävlings bilar, i mitt fall så vill jag ha bakre k-hämmaren justerbar från förarplats på min e28 (racing bil) |
|
|
Blev inte mycket klokare av bilden. vad jag förstått så vrider man krängningshämmarkniven. Hur funkar det ??? Mvh Michael |
|
| Om du tänker dig ett plattjärn, om du har ovan sidan upp och rör på det upp och ner så är det mjukt men om du försöker bocka mot från dig så är väldigt hårt. En kniv funkar i princip på samma sätt. | |
|
Pelle Sellholm i Köping gör oxå "kniv-hämmare".. vet ej deras priser dock.. mvh Peter |
|
| man kan höra med sellholm, men dom är inte kända för att ha låga priser | |
Grusse |
Någon som vet om det går att köpa endast knivarna? var gör man det issåfall? |
|
Jag tror att lindskogs själjer lösa knivar...men det är nog bäst att du hör med dom själv! Fortfarande ingen som har surfat på någon som säljer sådana här prylar i staterna? |
|
|
Peter, jodå dom sålde oxå lösa knivar. Hittade denna norska återförsäljare Länk inte för att det är lättare att bes från dom...men mest för att få en pris jämförelse! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.