|
|
|
|---|---|
|
I morgon åker jag, enpolare och min sambo till tyskland för att hämta mina nya 19" MVR magnum fälgar. Ska bli så jäkla nice att få montera dom där nere... ______________________________ | |
|
låter som en kul liten resa! passa då på att maxa 540n på autobahn ;-) |
|
|
Passa på & fyll bilen med öl också när du ändå åker till tyskland så tjänar du ihop till bensinen... Gott omdöme får man av erfarenhet. Erfarenhet får man av dåligt omdöme. |
|
| Biffen: lite nyfis,är det en Porsche Boxster du har...? nöjd med den? | |
|
Petri: YES ! Porsche boxster, är SÅÅÅÅ nöjd med den. Vile ha en 2 sitsig roadster, va inte nöjd med z3 förutom M modellen men tyckte dom va lite vanliga & gillade inte heller vägegenskaperna. SLK va länge ett alternativ, men faktum är att mercedes inte bygger in någon körglädje ens i den modellen så då blev det tillslut det bästa alternativet. Boxstern har ju mittmotor å fantastiska vägegenskaper, dessutom så är ju Porsches bromsar i en klass för sig & så håller bilarna för hård körning. Sen är det ju ett plus i kanten i min bok att designen är så jävla läcker... Gott omdöme får man av erfarenhet. Erfarenhet får man av dåligt omdöme. |
|
| Ja... det ska väl fyllas upp en del med... men fram för allt så kommer go 19" med fetta Yokohama på... | |
| Biffen: låter ju nice! :) När Gotland ring blir klart så tror jag det blir perfekt med en Boxter på den banan...tänkte mej nåt sportigare fordon efter 530:n...och måste erkänna att även jag är svag för designen på Boxtern...Tack för synpunkterna. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.