AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
322

Hämtar mina nya fälgar i morgon.

I morgon åker jag, enpolare och min sambo till tyskland för att hämta mina nya 19" MVR magnum fälgar. Ska bli så jäkla nice att få montera dom där nere...

passa då på att maxa 540n på autobahn ;-)

Visa användare
262
Biffen
Lotus Esprit S4
Lotus Europa S2
Passa på & fyll bilen med öl också när du ändå åker till tyskland så tjänar du ihop till bensinen...

Gott omdöme får man av erfarenhet. Erfarenhet får man av dåligt omdöme.
Pe
1.362
Petri
BMW 120D 2008
Biffen: lite nyfis,är det en Porsche Boxster du har...? nöjd med den?
Visa användare
262
Biffen
Lotus Esprit S4
Lotus Europa S2
Petri:

YES ! Porsche boxster, är SÅÅÅÅ nöjd med den.
Vile ha en 2 sitsig roadster, va inte nöjd med z3 förutom M modellen men tyckte dom va lite vanliga & gillade inte heller vägegenskaperna.
SLK va länge ett alternativ, men faktum är att mercedes inte bygger in någon körglädje ens i den modellen så då blev det tillslut det bästa alternativet.
Boxstern har ju mittmotor å fantastiska vägegenskaper, dessutom så är ju Porsches bromsar i en klass för sig & så håller bilarna för hård körning.

Sen är det ju ett plus i kanten i min bok att designen är så jävla läcker...

Gott omdöme får man av erfarenhet. Erfarenhet får man av dåligt omdöme.
Ja... det ska väl fyllas upp en del med... men fram för allt så kommer go 19" med fetta Yokohama på...
Pe
1.362
Petri
BMW 120D 2008
Biffen: låter ju nice! :) När Gotland ring blir klart så tror jag det blir perfekt med en Boxter på den banan...tänkte mej nåt sportigare fordon efter 530:n...och måste erkänna att även jag är svag för designen på Boxtern...Tack för synpunkterna.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.