|
|
|
|---|---|
|
Nu rasslar det och låter i hela min bil =/ Inte alls roligt! När man kör i ojämnheter så liksom rasslar det om vänster bak på nåt sätt. Silentblocksbyte på G??? Sen nåt som oroar mig ännu mer: När jag står still på tomgång vid tex ett rödljus, så "tickar" det från typ mitten av inst.brädan. Ett litet "knack" som återkommer ungefär var fjärde sekund. Låter som det kommer från mitten av bilen (i sidled) och strax framför inst.brädan... Nån som har nån idé?? Inge kul med missljud =/ När vi ändå är inne på missljud: Min sportstol till förarsätet rör sig lite i sidled när jag svänger. Den liksom hoppar lite till hö när jag svänger åt vä och tvärt om. Bara några mm men ändå, det är irriterande. Kan man skruva åt nåt lr är det nåt man får leva med? | |
|
Någon? //Koffe |
|
|
Koffe, Åk inte för länge med rasslet i bak. Kan vara så att bussningen är helt slut och slår/skramlar mot chassit. Vid för sent byte kanske fästen med mera tar stryk. Silenblocksbyte, mycket troligt! Ticket lämnar jag åt nån som känner igen... Mvh Anders S. |
|
|
Ok... Tack Anders! Jag funderar på att ta en sväng förbi Tobias i Åkersberga nån dag i framtiden, visst bodde du oxå där omkring? Samordna det hela kanske? Rekomenderas nån verkstad i södertäljetrakten? Fanns nån i Huddinge, lr hur var det? //Koffe |
|
325Ci |
kan inget om sånt här Koffe men ja tycker att du ska lämna in bilen snartas.. att fortsätta åka o de blir värre kan ju sluta med många 1000-lappar i kostnader.. lycka till!! Daniel |
|
Tjena Koffe! Synd att du har fått problem.... Tycker också att du bör lämna in den snarast. Som jag har sagt förr. Lämna in den på Rådmans bil... Kommer inte håg numret. Men skickar det senare, när jag kommer hem. Ha det sålänge! Mvh Tobias |
|
|
Tja igen. Nummret är: Tel: 08-302476 :) Mvh Tobbe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.