|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Rattar mä en E30...Är inte medlem... mvh 66a |
|
|
Jag kör 325 e30 till vardags. helskönt. Jag är ock inte med i BMWcs än men funderar på det! MVH/Joel "En sexa? ja tack!" |
|
|
Kör också , eller just nu totalrenoveras bilen .. men till sommarn blir det att åka av. Ska gå med i bmwcs i sommar, då jag vill och köra lite bana :> // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Två E30. Kör en just nu och skruvar på den andra. Inte medlem, men tänkte gå med i bmwcs och bmwsc nästa år. |
|
gangsta_toth |
Den är avställd just nu för lite uppsnyggning. Nope, är ingen medlem. |
|
kör e30 ej medlem Pechy Racing |
|
|
Jag har en E30, men har ett år kvar till 18-årsdagen så jag kör endast ibland med mor eller far, men den är nu parkerad i garaget för vintervila. Jag är medlem i BMWCS. Det där med en träff låter intressant. Kommer garanterat om det blir en E30-träff med West sektionen. Mvh, Erik - BMW CS #05162 Min bil: Länk |
|
|
Hejsan! Kör numera också E30 :) Härliga bilar! Iallafall som vinterbil ;) Saknar 320n dock =( men men... Blir E34 ägare till våren iallafall... Men det kommer nog bli E30 nästa vinter också *ler* Mvh Tobbe |
|
|
Jag kör E30... dock ej medlem i BMW CS ännu, det får vänta lite. --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
kör E30. Nu var det ett tag sen då den ena har stått på verkstad sen agusti, och den andra är under modifiering. Är ej med i klubben men ska gå med till våren då jag ska ha den ena färdig för banåka (är tidsplanen satt till, pepper pepper) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.