|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Har en liten fråga...eller egentligen två... Hur många av er här på forumet kör E30 till vardags? Är ni medlemmar i BMW Club Schweden? Är tacksam för så många svar som möjligt... Hoppas på detta sätt få en uppskattning av hur många E30 bilar som klubben har och även försöka kunna attrahera nya medlemmar såklart... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 | |
|
Medlem i klubben och kör E30 till vardags (ett tag till i alla fall). /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
|
Ej medlem än men det kommer!! Och kör E 30 dagligen!! Linna |
|
|
kör e30 dagligen och är medlem #5203 skall dock demontera lite imorrn, skall riva motorn för ventiltätningar och kamrem skall bytas i helgen så att jag kommer att vara utan bilen ca en vecka :( men sen blir det ju knutstorp i Augusti, då jävlar :) BMW, Bayerische Motoren Werke |
|
| Har en E30, kör dock inte ännu pga avsaknad av körkort.. :-( Är inte medlem i BMW Club Schweden heller, men har en dekal från dem på bakrutan.. | |
|
Kör två E30(inte samtidigt) är medlem BMWcs Länk Länk |
|
|
Kör min kära E30 Alpina till vardags! Helt underbar bil=) E30 är ju den optimala körmaskinen! I gamla bilar känns ju draget mkt mer än nya bilar med sån mjuk karaktär. Det ska vara lite rått race-stuk=) Inte medlem i klubben. Mvh David |
|
| Kör E30 och har dekal i bakrutan och regskylt hållare ala BMW Club Schweden. Är dock ICKE medlem =/ | |
| Kör E30 dagligen och är medlem i BMWCS. Är på väg att köpa loss en till E30 nu i dagarna. :) | |
|
Kör E30 dagligen är inte medlem ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
tack för alla svaren jag har fått...kul att höra... tänkte kolla med er som inte är medlemmar...är ni inte medlemmar av någon speciell anledning, är ni inte den typen eller liknande... för er som är medlemmar kan väl skriva vad ni tycker är kul/bra med att vara medlemm... själv tycker jag det är kul att träffas och beundra varandras pärlor och snacka... tack än så länge... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
Kör E30 varje dag! Bortsett från nu när jag varit ute på vift på Gotland 6 dagar. Så idag blev jag tvungen att okynnes åka först 5 mil med min osen blev det visst dryga 5 mil med päronens 325iTouring! |
|
|
Skulle jag vara medlem så skulle jag nog ändå inte åka på så många träffar och dessutom kostar det ju att va medlem om jag inte har förståt det hela fel och det är tillräckligt ansträngande för ekonomin som student att äga en 325i e30 =/ Men nån gång i framtiden kanske jag går med! =) |
|
| kör också E30 dagligen,tyvärr inte så länge till...är inte medlem. | |
|
Kör min E30 dagligen, men är inte en medlem men ska bli nå tag hade jag tänkt faktist. _________________ bmw323.cbj.net |
|
|
Kör E30, är medlem. Men E30:n är "finbilen", har en Opel Sintra minibuss -98 som vardagsbil. --------------- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 --------------- |
|
|
Kör E30 som bruksbil nästan dagligen och är ej medlem i BMWCS (än) __ Länk |
|
|
kör oxå E30 dagligen och är medlem i BMWCS. Real Power: De pengarna det kostar att vara med i BMWCS är snabbt intjänade när man handlar lite delar på BMW... (10% rabbat! ibland mer) /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 Länk |
|
| kör e30 men e icke medlem.. | |
|
Kul att intresset finns... för er som inte är medlemmar, än i alla fall...visst det kostar en slant att bli medlemm och sedan en årsavgift men det får man igen på flera sätt, ett är då rabatt på reservdelar hos BMW ÅF... därför jag hör mig för i ämnet är att vi i West sektionen planerar en träff för E30 generationen och då berätta lite mer om klubben osv... hur många är intresserade av en sådan träff... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
Kör E30, inte medlem, för dyrt, behöver ingen rabatt, vet nu varför? Bmw går inte sönder ;) :D :D :D :D:D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.