AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
352

värderingshjälp 523ia -97

Vad kan vara rätt pris på en 523ia 97.
Sv såld 11000 mil skinn acc elhissar taklucka farthållare, vet ej all utr detta var vad jag såg genom rutan
Bra skick grönmetallic
Hos aukt försäljare med garanti
Begärt pris ca 150000

mvh
hallå!!!!!!!!
ingen som har något nyttigt att säga
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Inte helt fel pris om den är svsåld, välskött och du får garanti, kanske 130k motsvarande för en bil privat. Prova pruta lite?
Asken
Håller med ASKEN, gav själv ca 165 för min i höstas utan skinn och taklucka hos BMW och 9700 mil sv-såld

Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk)
Priset är rimligt såvida skicket är bra och att allt är i sin ordning. En sedan skall vara betydligt billigare än en touring. Efterfrågan är inte lika stor på sedaner.

"God smak har alltid varit min ursäkt för att leva ett så dåligt liv" -Oscar Wilde
Är det en sedan eller en kombi? Är det en sedan är det extremt dyrt är min bedömning. Är det en kombi är det inte riktigt lika dyrt men fortfarande klart i överkant, se dig om efter alternativa bilar är mitt råd. Dock växer inte svensksålda 11000milare på träd, är det kinkigt med miltal blir det ofta relativt kostsamt jämfört med mer normala 14-17000 mil på en 97:a.

Lycka till!

/Simon
hej

Tack för svaren.
Det är en sedan, Jag har ej synat bilen ordentligt ännu pga att den ej blivit recondad ännu.

Men milen ska stämma (11500 för att vara exakt) S bok + fullservad ska den vara.

Ska titta mer i slutet på veckan då den är tvättad osv.
mvh
Sedan?!?!? då är nog 150 000 med en prutmån på 5-8%... Sedaner är inte lika heta som touring så is i magen och pruta på nedåt...

Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk)
Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
Max 130.000 kr säger jag.

roadZter
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.