|
|
|
|---|---|
|
Vad kan vara rätt pris på en 523ia 97. Sv såld 11000 mil skinn acc elhissar taklucka farthållare, vet ej all utr detta var vad jag såg genom rutan Bra skick grönmetallic Hos aukt försäljare med garanti Begärt pris ca 150000 mvh | |
|
hallå!!!!!!!! ingen som har något nyttigt att säga |
|
|
Inte helt fel pris om den är svsåld, välskött och du får garanti, kanske 130k motsvarande för en bil privat. Prova pruta lite? Asken |
|
|
Håller med ASKEN, gav själv ca 165 för min i höstas utan skinn och taklucka hos BMW och 9700 mil sv-såld Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Priset är rimligt såvida skicket är bra och att allt är i sin ordning. En sedan skall vara betydligt billigare än en touring. Efterfrågan är inte lika stor på sedaner. "God smak har alltid varit min ursäkt för att leva ett så dåligt liv" -Oscar Wilde |
|
|
Är det en sedan eller en kombi? Är det en sedan är det extremt dyrt är min bedömning. Är det en kombi är det inte riktigt lika dyrt men fortfarande klart i överkant, se dig om efter alternativa bilar är mitt råd. Dock växer inte svensksålda 11000milare på träd, är det kinkigt med miltal blir det ofta relativt kostsamt jämfört med mer normala 14-17000 mil på en 97:a. Lycka till! /Simon |
|
|
hej Tack för svaren. Det är en sedan, Jag har ej synat bilen ordentligt ännu pga att den ej blivit recondad ännu. Men milen ska stämma (11500 för att vara exakt) S bok + fullservad ska den vara. Ska titta mer i slutet på veckan då den är tvättad osv. mvh |
|
|
Sedan?!?!? då är nog 150 000 med en prutmån på 5-8%... Sedaner är inte lika heta som touring så is i magen och pruta på nedåt... Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Max 130.000 kr säger jag. roadZter |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.