|
|
|
|---|---|
|
Hei! Da jeg ikke fikk noe svar på den norske BMW- siden, forsøker jeg meg her. Min E-34 525i 95`mod vil ikke starte. Har vært på BMW- verkstedet og tatt en analyse av bilen, og de fikk opp meldingen at nøkkelen var ugyldig. De fant ikke ut noe mer enn det, uten og foreta en større feilsøkning av bilen. Er det noen her som vet om det er muligt og koble utenom selve enheten? Tar i mot alle tips med takk! Mvh Lars Hansen | |
| Jag har en 525i -94, hade problem med att startspärren inte gick att koppla ut för ett halvt år sedan, efter en del funderande kopplade jag ur den själv vid dosan. | |
| Hur gjorde du det? | |
|
Hej Lars! Jag gjorde ingen ritning el anteckningar om hur jag kopplade ur startspärren och även om jag gjort detta skulle jag inte våga visa det på en öppen internetsida, det kan användas av "fel" personer. Om Du kan lite om el o elektronik kan Du söka igen dosan till startspärren och öppna denna så kan Du lista ut hur Du kopplar ut startspärren. Om Du behöver mer info måste vi få kontakt på annat sätt och jag måste veta att Du äger bilen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.