|
|
|
|---|---|
|
De kan väl inte bli för mycket av bmwpower!? för varje gång farsan kommer in på rummet så har ja ofta uppe bmwpower,och han säger jämt "du och dina bmw,ser jämt den där sidan uppe" Men de är ju så otroligt bra sida!! Har ni fått några kommentarer om att ni är mycket inne här? | |
| Det samme sier de på jobben til meg (med negativt tonefall). Det er såklart ikke vondt ment da. | |
Agge |
Mina kompisar tycker att jag är helt sjuk i huvet som surfar här jämnt. Dem frågar ofta vad jag gör här inne på sidan, så svarar jag med att forumet uppdateras ju hela tiden. Men det glömmer dem efter ett tag och frågar samma sak igen :) En väldigt seriös sida är det helt enkelt som man lär sig något nytt på varje dag. MVH //Agge Min bil: Länk |
|
Jo man får ju höra ett o annat pga att man så ofta besöker sidan men d e d värt=) Mvh/Soki 7 serie träff 26e Juli Länk |
|
|
min far suckar över min s.k "bmwsjuka" (allt kretsar runt bmw), och han muttrar över att jag jämt hänger på bmwpower och dess forum!, fan borde nästan söka behandling för detta ;) Member of "dimljusmaffian"!!! |
|
|
Får väl säga att jag får samma "skit", för att jag är här så mycket, som alla andra. Det verkar nästan som att det är så med alla: antingen surfar man här jättemycket eller nästan ingenting alls. Mvh |
|
| ille: Det er jo ikke så rart; skriver man på forumet, får man mail når noen har skrevet på samme tråden (...) | |
|
Min farsa har osså tröttnat på jag i mitt BMW hela tiden. Räcker ja säger åt han att ja ska visa en sak på datorn så säger han typ: -Inte BMW nu igen... men...vad gör man?? ;) ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
Till och med så att man tröttnar själv ibland... ;-) /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
|
då är man inte ensam (skönt) Member of "dimljusmaffian"!!! |
|
|
Visst,det har blivit som ett gift men så mycket hjälp man har fått sen da.Har spart många sköna tusenlappar på all hjälp jag fått via alla trevliga BMW ägare.Men höjdargurun HASSO,han e en person som ingen kan vara utan tror jag.Nu e det varmt,hade 49 grader i bilen i dag när jag skulle i väg till jobbet å ingen AC hmm Tänk om det fanns någon bärbar AC historia som man kunde koppla till ciggutaget ,det skulle vara något. |
|
|
samma här !!! speciellt på jobbet !! de är väl avundsjuka !!! Mvh/ Daniel Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.