|
|
|
|---|---|
|
Hej ! Undrar om det är ett bra pris 78000 för en -94 som gått 17000 mil,samt i mycket bra skick med nya sommardäck i stort fullutrustad. Kamkedjan ? när behöver denna bytas ? Övrigt . Är detta en bra bil ? Mvh | |
|
Kamkedjan byts inte (om den inte börjar låta illa möjligtvis). Angående priset så är det svårt att värdera utan mera info. Fälgar, skinn, sportstol, coupe, m-paket etc.? Min reaktion blir dock att en -94 för 78' måste vara en riktig pärla, tycker jag... Länk |
|
|
Det måste vara en pärla, OM man ska betala 78' (vilket är mycket pengar). Blev lite otydlig där.... Länk |
|
|
Detta finns på bilen ! Om bilen * m3 front * Sportklädsel (Alcantra lik) * 6x vita blinkers * Ny vindruta * Vanos motor * Nya s-däck Bmw org. Alu fälg. * V - däck en säsong * Nya stänkskydd runt om * Ny färd dator * mitt armstöd skinn * Sportläder ratt (orginal) * Stöldmärkta rutor * Startspärr * Imobilizer * Larm * 2x ACC * ABS, Airbag * Elhissar, elspeglar * Service bok, handbok * NyServad * Besiktad 03-05-12 UA * 4x velour mattor, 4 x gummi mattor. Bilen är i mycket bra skick, Bör ses!. |
|
|
Det var bra pris tycker jag ! Min 93a köpte jag i våras för en prislapp i närheten och hade inte alls så där mycket utrustning men istället fick jag feta vinterdäck med fälgar samt sommardäck med fetafälgar =) ///Daniel Länk |
|
|
lägg på ca 10.000:- och få en BMW 328 -95 =)) Huggar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.