|
|
|
|---|---|
|
Tänkte höra vad ni tycker om Aluvinge på en 325:a Nån som har lite bilder på nån stylad bmw med alu vinge | |
| Overkill med aluvinge, tycker jag. Men har du motor till o ha det, så varför inte? =) (menar lite värre motor än 192hk) | |
|
Här finns en: Länk |
|
| Underbar! ;-) | |
| ;( | |
|
Alu vinge hör inte hemma på en bmw. Köp hellre en dubbel vinge eller något. Jag kommer lägga upp bilder på mion sådan snart, kanske redan ikväll. Visserligen är det bara en 318 som ser ut att gå 500 km/h. Men jag tycker det ser snyggt ut, och jag kör inte fort, inte så ofta IAF ;). |
|
|
Klart man ska ha alu vinge...kofibervingarna är ju för dyra :-( Men å andra sidan så ska man ha vinge för funktionens skull och inte för utsendet....tycker jag iaf ;-) |
|
|
Självklart ska vingen fylla en funktion, men på en bil som toppar 210 km/h kanske man inte behöver en F1 vinge. Det syns ganska bra att det pressas lufta på vingen när det regnar. Sputet bakom bilen bli ganska högt. |
|
|
Är det ingen som sett den dakargula M3:an från www.dtmpower.net ???????????? Den är ju HUR SNYGG SOM HELST. =) Eller varför inte ge fan i vinge och ha ljusramp istället? Länk Jag tycker att den här är skitfin. Länk MVH Morgan. Länk |
|
|
Det är väl den som kördes i Gumball 3000??? Linna |
|
|
Alu vingar e för japs bilar seastream styled |
|
|
Jepp, det var den som kördes i Gumball. =) Och jag tycker att det inte finns en enda bil som en alu vinge passar bättre på än just den gula. MVH Morgan. Länk |
|
| Såg en jäkligt snygg vinge på en 330ci på bmw i norrköping (demobil). Den passade där, funderade på om den skulle passa e36, men jag gav upp den iden.. | |
| klart man ska ha en alu vinge....fast and furious stuket pasar ju alla bilar.. | |
|
Hmm, Dado´s bil är ju förhållandevis snygg... Tycker dock aluvinge gör sig bäst på japs bilar om du inte tänkt köra racing med bilen. Men då behövs det nog mer pulver.. =) ----------------- Mvh. Robban Johansson |
|
|
Hmm, Dado´s bil är ju förhållandevis snygg... Tycker dock aluvinge gör sig bäst på japs bilar om du inte tänkt köra racing med bilen. Men då behövs det nog mer pulver.. =) ----------------- Mvh. Robban Johansson |
|
|
tänkte köra upp en bild på min över hottade bil..... evo vinge,svart huv med utskurna galler hål,17",3" rör.... för då kommer lätt alla ha ngt att klaga på vilket jag tycker e kul.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.