|
|
|
|---|---|
|
Länk Ingen synlig rost. Prutad till 20k Vad tror ni om priset? Är det dyr försäkring? Är en kompis till mej som är intresserad... | |
Shady |
låter som ett rätt okey pris bilen så ju fin ut är han under 25 så blir det väl inte så billigt men det gäller väl alla bilar min 525 kostar 10.000/år på en trafikförsäkring i luleå men då har jag oxå krockat 1 gång |
|
10.000 kr/år för bara trafik? Antar att du menar helföräkring! :) Såg att annonsen även fanns här på BMWPower: Länk |
|
Shady |
nepp nepp 10.000 för trafikförsäkring med IF försäkringsbolagen är helt j-vla tokiga iofs är jag under 25 och har krockat 1 gång känns inte så kul att jag kommer ha betalat bilens värde på 2 år på en trafikförsäkring.. det är precis sånt här som gör att folk ställer bilen på sina föräldrar.. ringde och hörde vad dom skulle ha om jag ställde den på farsan då var svaret 3900/år på halvförsäkring |
| Jag är 19 år och har IF också, ja tror jag får ge ca 6500:-/år i trafikförsäkring för min 325ik -88 och man tycker ju att 325:an borde vara betydligt dyrare än 525:an att försäkra? För det är den väl? Uppenbarligen inte i ditt fall men... ? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.