AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.884

Pris på 328 -97

Sida 4 av 4
Vilken var du en dag sen på individual el den andra? Ifall det var den utan M paket så skulle jag vara glad att jag var sen. Nej men leta vidare du efter din färg så att du blir nöjd. Bara du kan ju avgöra vad det är värt men bara för färgen är attraktiv enligt dig gör inte det att det höjer prisbilden för E36orna almänt. =9

Förressten varför inte importera din drömbil?

Mvh/Soki

7 serie träff 26e Juli Länk

Individual var jag sen på!! =) =) Den gick tydligen för 130`. Han som köpte den tog tåget och hade väl i princip köpt den osedd.

Har funderat på import, men har aldrig gjort det själv och är väl lite för lat/feg/okunnig för att göra det. Fast dyker det inte upp nån här hemma så...
Fast det är klart, denna skönheten skulle inte vara fel att ta hem!

Länk

Erkänn att blått är skitsnyggt!! =)
Mm vill också importera men anser mig själv inte ha d kunskaper om bil och språk för minska chanserna att bli lurad men tror ändå att det låter svårare i teorin än vad det egentligen är. Visst är blått snyggt, har själv en Orientblåmetallic som jag personligen tycker e den snyggaste färgen.

Mvh/Soki

Soki,

jag åkte första gången med sk "bilförmedlare" till tyskland och köpte min första bil 1997, insåg att det inte var nödvändigt att ha dem med, jag var bättre på både tyska och engelska än dem. Är dessutom ingen riktig fena på bilar, men klarar mig. Hade brorsan och hans kompis(som är utbildad bilmek med strort bilintresse som kan köra LÅNGT!(långtradarchaffis) med mig ned sist, kändes bra, men kan åka själv. Åkte och köpte min förra 528 själv, funkade bra.

Hängde med min kusin och hans fru ned och köpte en riktigt fin Saab 9-3 Aero svinbilligt, jag skötte snacket, prutade och exportreggade bilen.... känner mig inte på något sätt som en våghals, men detta är enklare än många tror, det svåra är att hitta rätt bil till rätt pris så att det verkligen lönar sig att importera själv!

FÖ funkar engelska bra...kan vara ett problem om man kan det för bra som i mitt fall...en del tycker det är jobbigt med underläget, men försöker man bara på tyska så funkar det för det mesta! Kör hårt och lycka till med importen!

/Simon
Jag veeet simon=P men d e det att när det gäller om mig och import så är det mycket snack men lite verkstad..tyvärr. "If they make me an offer i cant refuse" så drar jag ner o importerar själv men mycket ska till för det.=)

Mvh/Soki

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.