AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.887

Pris på 328 -97

Sida 3 av 4
Samtliga är -96:or!
..med fler mil..
Kan ju "kontra" med följande (-97:or):

Länk

Länk

Länk

Länk
jahapp nu var det igång igen.. =P

Mvh/Soki

7 serie träff 26e Juli Länk

Hehe, ja, visst är det sorgligt att man sitter inne och tjafsar om sådant här när det är sommar och varmt ute =)

Vi borde kanske ta en paus från forumet o se vad som händer i världen istället, hörde lite svagt om nån man som kallade sig Usama, vem är detta tro ;o)

Mvh/Soki

Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

:))

96/97... Stor skillnad?

Nummer 1 är svensksåld med 5´mil!

Nummer 2 har gått 8´mil, har sportstolar och ser ju faktiskt fin ut.

Nummer 3.... inredning som inte gör försäljningen lättare (samt överpris enligt min åsikt)

Nummer 4 är en touring, vilka brukar stå lite högre.

Det är väl inte sorgligt att diskutera så här viktiga saker!? Speciellt inte eftersom man faktiskt funderar på en sådan kärra. Har dock hittat en svenskåld -98 coupe med 8´mil som jag hoppas är lika fin som den ser ut. Räknar inte med pröjsa mer än 120´ för den iaf :)

Ha en bra dag!

Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

bstrand,

det här kan kanske vara nåt för dig annars!!!
Länk
:))

Rätt pris?
Inte nån skillnad rent tekniskt, men det är väl klart att det påverkar priset med en årsmodell nyare/äldre.

Såg inte att den sista var en Touring...

Har kikat på ettan och var inställd på köp när jag åkte dit. Några saker gjorde att det inte blev så;

1. Första ägaren var ett företag. Jag vet hur folk brukar köra med hyrbilar/jobbets bilar.

2. Instruktionsbok saknades...varför? Är man skötsam och tar sitt bilägande på allvar så slarvar man inte bort en sån!

3. Inga besiktningsprotokoll fanns.

4. Växelspaksknopp, säten och golvmattor var väldigt slitna...misstänkt slitna.

Sammantaget infann sig inte den rätta känslan i magen, något som spelar stor roll för mig vid bilköp.

Dock...priset han begär är ju det viktiga i denna diskussionen =)

Nej, nu är det hängmattan och en god bok som gäller! =)

Ja jäklar!! Ser ut att bli en tur till Stockholm, ett sådant överpris hittar man inte ofta! Perfekt för mig! =) =)

Titta på 328an som Anders länkade, den har endast krom på rutornas övre kant, vad är detta måntro hemma gjort el? Ser lite ut som skodas superb.

Mvh/Soki

Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Ja, va fasen... Har han bytt dörrar kanske?
Finns andra annonssiter är BMWpower också fö. Hoppas verkligen att du hittar billigare än du hävdar bstrand....annars blir det kalldusch vid försäljningen!

/Simon
Jag hoppas att han bytt dörrar och inte märkt nåt för detta kan man väl ändå inte göra med mening? Nu fattas bara Skoda märket fram ( e det inte samma mått som bmws) =)

Mvh/Soki

Jo...jag vet att det finns andra platser, som dessa t.ex.:

Länk

Länk

Länk

Inga -97:or iofs...då skulle de varit ännu dyrare.

Inte ens M-paket: Länk

Länk

Jo, jag har väl kanske lärt mig lite efter denna diskussionen. Men trots det så är jag beredd att ge några tusen extra för att bli nöjd med bilen jag köper. Förlusten är ju ändå liten jämfört med att köpa en nyare bil i en annan prisklass.

Ursäkta mig men den där annonsen måste ju bara vara på skoj?!?

Mvh/Soki

Menar förståss"inte ens M paket" annonsen.

Mvh/Soki

Det är ju en firma, Exclusive cars, så jag tror nog den är riktig.
Jo att annonsen är riktig förstår väl jag oxå men att priset är riktigt det vette f-n. 328an individual däremot såg ju bra ut.

Mvh/Soki

Det var den jag var en dag för sent ute på...efter att nästan ha köpt den så blir KRÄSEN i bilvalet... (känner mig fortfarande mobbad för att jag vill ha en speciell färg och utrustning, haha)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.