|
|
|
|---|---|
|
Jag ska införskaffa en bmw 525 tds från -93. Jag har en fråga som jag funderat på mycket och länge: vad kan det egentligen kosta att efterinstallera en ac eller ecc? Kan man hitta ett system billigt på skroten och vad kan en verkstad tänkas ta för att installera det som billigast?? Vore väldigt tacksam om någon kunde ge en kvalificerad gissning angående ett ungefärligt pris! Tack så mycket! | |
|
Köp en som redan har AC el ACC, det blir högst sannolikt billigare än att eftermontera. /Simon |
|
| Jag vet, fast jag har hittat en 525:a som är perfekt på alla vis förutom just det faktum att den saknar ac. :/ | |
|
Kan tänka mig att prislappen för AC delar från skroten och montering på "icke märkesbunden" verkstad börjar någonstans vid 10-12k. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
| Ok, någon större skillnad mellan ecc och ac i pris? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
En sats(ny) för eftermontering av AC (manuell) kostar ca 12tusen. sedan tilkommer arbetskostnad på ca 5000 kr. Så leta en annan bil med fungerande AC ///MVH Hasso Länk |
|
En ACC blir ett par lappar dyrare. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.