|
|
|
|---|---|
|
Meguiar 40 Vinyl&Rubber kan man tydligen köpa hos Sthlms Bilvård.(Valhallavägen 156) Några fler ställen i Sthlm som säljer detta "kanonmedel" ? Mvh // Lazze Länk | |
|
Hos polishman i väsby MG 40 Vinyl & rubber cleaner 186:- / 0,47 lit rengör och återståller vinyl och gummi "halvmatt" |
|
|
Kem & Recondhuset säljer hela Mecguiars sortiment. Mvh Skalman |
|
|
Någon i Malmö då? Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Lazze: I stockholm... Motorecond, Petter, City Garaget (Åhléns huset), Mästersamuelsgatan 61, 08-241 198. /Jake |
|
| Någon som känner till något ställe där man kan beställa via nätet? | |
|
acey: Du kan kanske ringa och snacka med Jörgen på DItec i stan så kanske han kan skicka mot postförskott? Nu när du bor så långt från stan:)) |
|
| Det borde vara lag på att alla affärer har en internetshop så man slipper allt krångel :) Har för mig att det ska finnas något ställe i borås som säljer också men då åker jag nästan hellre till sthlm ;) | |
|
Snacka med Håkan på KEm&Rekondhuset han kan nog guida till en lokal ÅF. Mvh Asken I sthlm är det Sthlms Bilvård, Motorrecond och några till som jag känner till har Meguiars sortiment. |
|
|
acey: Länk |
|
|
På Meguiars hemsida så är det här Name KEM & Rekondhuset Address Box 620 Zip code 17526 Place of residence Jarfalla Telephone number +46 8 664 6775 E-mail hakan.mollerstrom@swipnet.se Fax number +46 8 580 325 60 Productlines AP I AD I AM svensk importören... Med ny vattenpump mm... :-) |
|
|
Starre: Tänker fan inte importera skiten från USA, men tack ändå, lite att göra på jobbet eller? ;)) Asken: Jag får kolla med svenska importören helt enkelt. Kilen: Tack för uppgifterna. |
|
|
Har nu inhandlat 1st Meguiar Vinyl&Rubber 40, 250:-/473ml hos Sthlms Bilvård (Valhallav 156), och har smort in vinylen...WOW...helt suveränt, blev riktigt fräscht och vilken doft...mmmmm! Dyrt! Men värt pengarna! Mvh // Lazze Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.