|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Om det är antalet uppfinningar som blivit lagkrav som definierar en "stor" biltillverkare ligger nog Saab bäst till. Vänta här, det kanske finns andra kriterier som är mer relevanta, eller? Jag trpr att det är subjektivt helt enkelt. Det mest uppseendeväckande med E60:s bansopande i tidningarnas tester (trådens topic om jag inte mins fel) är att helyllesvenska Teknikens Värld utropar den till Bästa köp i klassen, tom BÄTTRE ÄN VOLVO! Ja - ni läste rätt mina vänner. Detta lär inte ha inträffat sedan tidigt sextiotal när MB 180 slog Volvo PV 544 i en tuff testduell ;-D Skämt åsido, TV brukar vara mycket pro-Volvo biased vilket jag inte tror är konstigare än att deras kriterier för Bästa köp passar Hisingetraktorn ovanligt väl. Ful design och antalet badbollar man får in i bakluckan väger tyngre än körglädje... Hur som helst, ut och prova E60 ni som inte har gjort det än. Det är en bil som väcker hiskeliga habegär och som fortsätter att definiera om vad som "är en BMW". My Bimmer is my mistress |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.