|
|
|
|---|---|
bmw320cab |
HEjsan som rubriken säger hade tänkt plocka bort mina lister och lacka dom i samma färg som bilen. Hur gör jag det utan att förstöra nått,har M-listerna (dom lite grövre) Tacksam för all hjälp man kan få. Visst ja har en E36á |
|
Gå in till välkommen till e36 och ställ frågan... Länk |
|
|
Det är bara att dra loss dem (men ta det lite försiktigt). /T.P. Länk |
|
bmw320cab |
"Gå in till välkommen till e36 och ställ frågan" Vad är det för nått ställe.? T.P . skall man bara dra loss dom alltså..? |
Shady |
ja exakt varför ska han ställa frågan där? går väl lika bra att skapa en ny tråd och ställa den här ingen ser väl den inne i din tråd |
Shady |
förresten "Gå in till välkommen till e36" är en tråd som 318iZerd har skapat...ingen aning varför han vill ha dig dit och ställa frågan han kanske vill få sin tråd stor vad vet jag |
|
Det är bara att dra loss dem ja. De sitter fast med "plastpluppar" som är intryckta i karossen. Listerna fram har jag för mig att man får skruva av nummerskylthållaren för att få loss (kommer inte ihåg riktig där), bak har jag aldrig haft av men det borde vara något liknande. /T.P. Länk |
|
bmw320cab |
Okej tack för allas hjälp Specielt T.P skall mecka lite imorgon och försöka få loss dom och lämna allt på lack och sedan ta kort och visa hur "snyggt" det blir :) |
|
Listerna fram beror på hur mycket du skall lacka. Vill du lacka även nummerplåtshållaren måste du plocka bort plåten. Annars går det att pilla bort listerna med en skruvmejsel. Var försiktig dock! Plast vill ju inget hellre än gå söndert och repas upp.. // Björn |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.