|
|
|
|---|---|
|
Länk Kommer det att bli en segdragen försäljning? MVH | |
chrille70 |
Det vet man aldrig. Men risken finns att den blir svårsåld -E36:orna är iskalla just nu på begagnatmarknaden... Mvh Chrille |
|
Håller med Chrille, skulle tro att en snabb försäljning landar på 45-55 KSEK, lycka till! /Simon |
|
|
Ok... bara vänta å se... börjar inte läsa förrän i slutet av augusti... |
|
|
45kkr säljer jag den ALDRIG för!!! Det är ju ingen skrothög... Går dessutom bättre än de 325 jag har provkört. Dessutom finns det alla papper på den t om från tyskland. MVH |
|
Shady |
68 blir nog svårt att få, då köper man nog en 328 eller kanske iaf en -93 325 som har vanos för visst kom dom -93? |
|
ligger inte 328:orna runt 79kkr å uppåt? Om man inte köper nån bil från nån som har plockat ihop den på skroten i tyskland... eller har jag fel? Det är couperna jag menar... 68000:- är ju prutbart, köpar älskar att pruta, man vet ju själv hur man är :) MVH |
|
| Du ligger fördyrt jag tror inte att telefonen kommer ringa varm. Jag skulle tippa runt 55.000? | |
|
Släpper du den för 60k bör den försvinna rätt snabbt. Jag har till skillnad från Chrille och Simon inte fått intrycket att E36 är iskalla, i synnerhet inte välutrustade mörkblå 325 coupé! Själv hade jag kunnat betala 55-60k. Lycka till! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Hejsan Har redan fått mejl och telefonsamtal av spekulanter... trots det vackra vädret. Hoppas det är några seriösa köpare bara och inte några bild samlare... MVH |
|
|
Inte iskalla men köparna kan välja och vraka. Dessutom tror jag att de flesta vill ha en motor med vanos, och läder eller iaf sportstolar. Märkte jag när jag sålde min ... |
|
| jag har en 328 95a import 96 fast en sedan den har jag betalat 70 för och den har gått 13,000mil så priset verkar högt tycker jag! | |
|
Hej, Du har en sedan. Var har du för utrustning i din 328? Det va ett kap du gjorde om du har en 328 fullmatad med funktioner. ;) MVH |
|
| Skillnaden mellan coupe och sedaner är överdriven. Det finns ett färre antal sedaner och därför är skillnaden mer eller mindre utspelad. Tillgång och efterfrågan inte modell på bilen. En sedan är betydligt mer praktisk och därför kommer det inte skilja några summor längre när couperna blivit sönderimporterade. | |
| vad jag vet har jag allt utom skinn....men jag hade lite tur att hitta den också! | |
| Tack acey! Ditt glasklara konstaterande känns bra att höra när jag i september kommer att sälja min pärla. | |
|
S Å L D! Ska köpa en Colt GTi-95 nu... blir nog mest ekonomiskt så. Plugget kallar, å om 4år kommer jag ABSOLUT att köra en Z4-04:a. MVH |
|
|
Hur mycket fick du då?? /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
| Köparen lyckades pruta 4000kr. Det va en bra affär för köparen, då bilen va i super mintcondition. Bromsarna behöver bytas inom 500mil så det va det han prutade på, samt att det va nåt litet skrapmärke på lacken. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.