|
|
|
|---|---|
kebabtralle |
Nå har jeg fått opp ordet "inspection" i dashboardet på bilen min. Hvordan vet jeg om det er inspection 1 eller 2 som skal utføres? Og. Når jeg får opp dette. Går bilen da til "nødprogram" etter x antall kilometer eller kan jeg kjøre med det nå i ferien? Takker for alle gode svar da jeg hadde tenkt å kjøre ned i europa en tur til neste uke og BMW ikke har tid til å ta den før om tre uker. |
|
Hej, Du kan se i din instruktionsbok vilken inspektion det är du ska göra. Det kan även vara oljeservice som ska göras. Har du inte instruktionsbok (huga!) så vet dom på BMW vilken service som ska göras om du bara talar om för dem hur många mil din bil gått. Nej, bilen går inte in i något nödprogram, du kan gå över serviceintervallerna hur mycket du vill, men det är ju rekommenderat att göra service när det indikeras. Men om du kör 200 mil för mycket en gång så kommer du knappast ha sönder bilen, det är ju som sagt en rekommendation. /eFx |
|
kebabtralle |
Takk for svaret. Jeg ringte til BMW tidligere i dag når jeg kom tilbake fra Danmark og de kunne melde om at jeg bare skulle ha en oljeskift. |
|
Sedär, billigt å bra! :) /eFx |
|
kebabtralle |
Ja. Det passer bra nå som jeg brukte hele budsjettet i ferien ;-) 270 mil på 7 dager så da fortjener bilen litt stell synes jeg. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.