|
|
|
|---|---|
|
Skulle vilja veta lite vad som är bäst, körglädje och sånt. Hur mycket ligger de på i skatt & försäkring? m.m. milla | |
|
Kör gläde och vad som är bäst går i rangordning av modellbeteckningen. Personligen ser jag inte någon anledning till att köpa en 325a när 328orna ramlat ner så pass mycket i pris. Service, försäkring och skatt borde vara samma och i vissa fall är föräskringen billigare för 328orna. Exakt kostnad kollar du enklast själv på tex folksam.se eftersom det kan variera från 4000/år till 50.000/år beroende på ålder och var du bor samt kön. En M3 ligger i en helt annan liga när det gäller försäkring och servicekostnader. Dessutom dyrare i inköp. Jag skulle rekommendera en 328 som bästa köp av dessa bilar såvida du inte kan få tag på en riktigt fin m3a och har en god ekonomi att "ta hand" om bilen. |
|
|
acey: kunde inte sagt det bättre själv:)) |
|
|
acey: det lät som en bra ide =) ska börja kolla lite men jag måste ju som sagt få min såld först. tror du nån byter en 328 mot 318is? hihi milla |
|
|
Kanske om man är desperat :o) Låt det ta några veckor sällan man får bilen såld direkt. Kanske ta en funderar på priset? Lägg in en annons på blocket.se också brukar åtminstånde ge några resultat och skambud du kan ta hänsyn till. Sälj din bil på sommaren och köp 328an på vintern så brukar priserna sjunka lite. Starre: Erkänn att du blev lite sugen på en 328 efter att du läst inlägget ;)) |
|
|
acey: ska genast lägga in en annons där. och börja dregla efter en ny bil. milla |
|
|
Det är halva nöjet (dreglande menar jag :)) Lycka till! |
|
|
hehe =) tack så mycket. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.