|
|
|
|---|---|
|
Hej ALLA BMW ägare! Jag blev ut för något knepigt idag, hade parkerat och skulle åka igen, lade i backen......, la i ettan och for, då plingar det och texten "Speed Limit" visas i checkkontrollen. Vad betyder det?? Ja ja jag vet vad det betyder, men varför visades det?? Har aldrig sett det förrut. Jag körde ju inte direkt fort. 10-15 km/h när det plingade. Bilen är en 525i -91:a utan "dator"(har bara klocka). Tack på förhand. (ha en fortsatt fin BMW- sommar) Lennart Bovin _-*-_*_-*-_*_-*-_ Lennart | |
|
Har ingen aning... Kanske du fått tag på en "mula", som varit testbänk för F1-satsningen - bilen trodde att du var i pitlane och varnade därför för speedlimit, så att du inte skulle åka på ett drive-through penalty :) Mvh Daniel |
|
jocker18@home.se |
hha :DDD din bil e nog rädd för dig :P Man kan ha roligt även med 525ór... |
|
Det händer på min med ibland. Länk |
|
|
Har du "stora datorn" så kan man lägga in ett väde där tex 140km/h när man överskrider det så varnas man av bilen (men det visste du kanske redan). Men det är ju konstigt att det kommer när du inte har någon färddator överhuvudtaget. Plingar den vid samma hastighet alltid, eller det har bara kommit vid ett enstaka tillfälle? /T.P. Länk |
|
|
Hej T.P. Jag vet att det finns en funktion i stora datorn, men jag har ju bara klockan. Detta har bara hänt en gång än, och jag hoppas att det var en en gångs grej. Jag verkar ju inte ensam att ha detta fenomen (se thorphedo). _-*-_*_-*-_*_-*-_ Lennart |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.