|
|
|
|---|---|
|
ALPINA TRÄFFEN Då så ska vi se efter lite hur det är med intresset ang, denna Alpina träff som kommer att äga rum den 9-10 Augusti på Ring Knutstorp. Behöver veta om ni kommer,,, Pga den planerade yta vi skall ha som uppställning för våra Alpina bilar, inne på området. För vidare info och hur man anmäler sig , gå in på Länk Jag behöver nu veta om ni kommer på denna tillställning? Så måste liksom ha ett svar från just dig !! För info, ang träffen gå in på denna länk: Länk eller: Länk Eller skicka ett svar till mig... b10alpina@telia.com Med vänliga hälsningar Micke Skiöld. | |
|
Jag har fyllt i papprena så de ska komma nästa vecka med posten... Väl mött därnere. |
|
dunstan |
Lite för långt bort för min del. Hade varit mycket kul annars!!! |
|
Var är alla som var "entusiastiska" inför en Alpinaträff !!!! Det är klart att den som bor norr om Stockholm har lite svårare men för alla söderut handlar det om en trevlig dagsutflykt alt med en övernattning !! |
|
|
Hej alla glada! Jag hade JÄTTE gärna kommit men det krockar med ett 50-års kalas så...tyvärr får jag stå över denna träff! Tycker att ni(ingen nämnd-ingen glömd) som håller i detta gör ett kanon jobb+försöker verkligen hålla en bra uppföljning, HEDER ska ni ha!!! Jag får sikta på nästa Alpina-träff, hoppas den ä lite närmare 8) Åker ner på kajen i Umeå vid 2-tiden idag(26/7) för att träffa lite Bmw-folk, hoppas att vädret sköter sig så kan detta bli lyckat! Hoppas ni som åker till Alpinaträffen har det bra+tillställningen blir lyckad. / Macke Umeå |
|
|
Jag kommer! Mvh/ Micke t |
|
|
Ja, nu måste jag också lämna återbud. Har blivit ombedd av far att hjälpa till hemma och lägga om taket den helgen när jag kommer hem från jobb. Så det blir ingen träff för mig i år. Får försöka komma nästa år i stället. Trevligt att träffas igår Mackiller 666. Vi pratade lite senare sen om en träff igen ev i slutet på Augusti. Men vi kommer väl att lägga upp info på forumet för det också. Mvh Tobias |
|
|
stensth & Mackriller 666 Det var trevligt att träffa förmig nytt bmw folk , mackriller 666 din bil har jag inte set tidigare . hur länge har du ägt bilen ?? . |
|
|
Hallåbaa! :Stensth&400 Nm, JÄTTE trevligt att träffas i lördags...OCH alla andra oxå!!! 400 Nm: Jag har haft bilen sen i fjol-sommar, har ej hunnit köra så mycket ÄN! Har haft den på vägen i 2veckor-Mmm Är klart med i slutet på Augusti, ska bara ta mig för att skriva ansökan till Bmw-medlemskap. Kände mig lite som en "utböling" hehehe 8) Stensth: såg dig igår igen 8) vart jobbar du för tillfället?, är du i Umeå eller Holmsund? Som sagt: Tack för senast-ALLA som va närvarande, va tyvärr tvungen att fara och grilla(de va inte dumt heller) |
|
|
Jo jag såg dig med Mackiller666 igår. Har du sett mig fler gånger? Jag såg ju dig vid kajen. Tror inte jag har sett dig någon gång innan det?! Idag har jag jobbat i Umeå, i morgon bär det av till Nordmaling och på torsdag blir det Vännäs och fredag Umeå igen. Men sen blir det semester. Vi åkte ju vidare till BaggBöle Herrgård och fikade där. Tror vi åkte därifrån vid 19-tiden vi som var kvar längst! Återstår att se om jag finns här i trakterna nästa gång träffen blir av... Mvh Tobias |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.