AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
465

Sätta In Mp3 Spelare i 525an

Shady
har funderat lite på att skaffa den här mp3 spelaren..
Länk

min fråga är eftersom den här modellen har keycard istället för löstagbar front, funkar det att sätta in någon kasett runt den så man kan ta med hela cden in när man går in istället för bara kortet?

för jag har 2 polare som har blivit av med sina sterios med keycards förmodligen för snorungarna inte fattar att den inte går att använda utan kortet

förresten vet ni några andra märken än blaupunkt som har dom är större färgdisplayerna än så länge har jag bara hittat dom hos blaupunkt, har ni några förslag så klistra gärna in en länk

och en sista sak finns det några spelare som spelar dvd som ser ut som en vanlig cd som man sätter på samma ställe istället för en vanlig sterio?

kanske vore något man borde skaffa men dom är väl i sånna fall svindyra eller?
Visa användare
4.704
J.L
BMW M2-24
Satte nyligen in en JVC mp3 spelare i min 525i, är mycket nöjd med denna.

Länk

Kostar strax under 3000 kr på Brl.

En gång V12 alltid V12...

BMW CS #5139
Shady
mycket snygg :)

råkar du veta om hur man skulle kunna få plats med ett sånt där "rack" så man kan ta med hela cden när man går in?
Shady
nån som vet om det ryms ett "rack" så man kan ta ur hela cden om man har en sån mp3 spelare? (eller annan modell)
Vi
12
Viggen
BMW 528 iA - 97
Känner dessvärre inte till något " rack", men kan klart rekommendera JVC´s mp3 spelare som jag själv köpte i våras.
KANON på alla sätt !!!

Känner dock själva att det räcker bra med löstagbar front.
Måste ju vara tämligen meningslöst att sno en stereo utan front.

Jo
488
JohnnyB
320d xdrive -08
Finns väl några modeller som vänder på fronten när man stänger av bilen, så att man bara ser en svart plastkåpa. Men det kanske inte duger? =)
Jo
1.066
Jonsson
328iC -96
JohnnyB: Dom nya Kenwood gör så!

Min bil: Länk
Robsarve
Det finns flera som spelar DVD, pioneer och kenwood har såna, brukar oxå följa med tv-skärmar då, kvalar väl in som färgdisplay...
-Daniel-
även fast fronten vänds så är den väldigt lätt att sno

dom lite mindre kunniga tjuvarna (som det finns gått om) kanske inte vet att sterion är värdelös när den är i det läget

är faktisk också lite intresserad om det finns nån som där insats att köra så man bara kan dra ur hela sterion när man går in
Jo
1.066
Jonsson
328iC -96
Ha en gammal bandare med den funktionen, e de intressant =)

Min bil: Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.