AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
430

Fler som har en 318 is coupe (e36) från 92 - framåt?

Visa användare
107
yoodina
328 coupe - 96
hejsan.
skulle vara skojj att få se lite fakta och bilder om fler 318 is och vad ni tycker om bilen osv.

/milla
Visa användare
26
krejsy
318iS Coupe -93
Hej, kör själv en 318iS Coupe -93.
Ägt den i några månader nu och är väldigt nöjd! Eller relativt iaf. Ibland så känner man sig dock lite sugen på att skaffa sig en 325, 328. Skulle vara kul med lite rappare motor! Just för tillfället så har jag beställt vita blinkers till den. Ett steg närmare mitt mål som jag har för bilen iaf..=) Ska snart göra en nedlackering oxå..=) Sänkas ska den göras inom en snar framtid. 17" fälgarna måste jag nog vänta ett litet tag med..Det är ju inte helt gratis tyvärr.....=/
Sen mer "lull-lull" i bilen hade ju varit väldans trevligt. Typ skinn sportstolar, AC, Navigator mm. Men men...Kostar det så smakar det..

Jörgen
Visa användare
107
yoodina
328 coupe - 96
jörgen:
va skojj att höra skulle oxå vilja ha en 325 el 328 för det är inte så skojj när en sån tävlar med en!! =)
jag är oxå nöjd med bilen, har redan allt du skulle styla det jag hade velat ha är skinnklädsel & ac, annars är jag nöjd.

milla
Visa användare
26
krejsy
318iS Coupe -93
Hehe nä det är inte så lönt att försöka rejsa då..=)

Beställde förresten en uppsättning 17" idag från Gummihuset trots allt, så nu är man ännu ett steg närmare målet..! Gah vad jag längtar tills dom kommer!! =))

Jörgen
Visa användare
107
yoodina
328 coupe - 96
hehe =)
okej fick lov att köpa nya däck till bilen när jag köpte den, men fälgarna ingick, skulle vilja ha m3 speglar nu så det är väl nästa projekt.

milla
Fl
1.526
Flayer
318 Cabrio - m50b25
hova.com !

Mvh/ Daniel

Länk
Ga
122
Gabbe006
318iS Coupe -94
Har oxå en 318iS, är mycket nöjd med den även om den är till salu.
Länk
Cg
8
Cg
318is-94
TJENIS,Jag har en 318is från 94. Har ägt bilen i ca ett halv år och är väl ganska nöjd,det jag inte är nöjd med är botten draget i motorn. under 3500 varv händer enligt mitt tycke ingenting.Annars är jag helnöjd med bilen.Det jag gjort med min bil är:sänkning 30mm,vita blinkers fram.nya hårdare dämpare,nya 17 tum,2,5 tums avgas från katten o bakåt.Bilen är blå-lilla metallic.Det som är på gång härnäst är öppet filter o m3 speglar.

Visa användare
107
yoodina
328 coupe - 96
flayer:
jävlar vilken pärla!!!!
ser ut som min, nu vet jag oxå att jag ska fixa m3 speglar!! =)
är det m3 kjolar på den?
jätte fin verkligen, har du skinn oxå?
var det nån träff som korten var tagna från förresten?

mvh
milla
kd
8
kd
323i-80
323i-81
318is-92
hejsan!har oså en,-92a diamantsvartmetallic,vita blinkers runt om
kn-koniskt sportfilter,avgassystem dtm stuk,fin sång men en sexa
skulle va bättre,men den är bensinsnål,drar bara 0.65 långkörning
har ac oså,verkar inte va många som har det.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.