AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.167

m3 gt i dubai?

ma
52
mayday
330 ci cab -02
728iA
Har för mig att någon la upp bilder på en m3 gt, den var hos någon bilhandlare i Dubai. Jag har en kompis som åker dit om en vecka, har bett honom ta lite bilder så lägger jag upp dem ;)
ST
923
ST0FFE
E36 M3
E39 528
De finns massa fräna bilar i Dubai, allt från supror skyline enzo m.m Skulle tippa på att dom fränaste bilarna finns där.

Var det inte en M3 GTR?

Länk
Länk
Länk
Länk
Länk

Ser inte framhjulet väldigt konstigt ut i förhållande till hjulhuset på bilden nedan? Ser väldigt fel ut...

Länk
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Detdär var ingen M3 GTR inte. Inte ett rätt någonstans. M3 GTR är smakfull dessutom.
St
199
Stefan_J
325ix -87 (s50)
Är inte bilen i bakgrunden till höger på första bilden en GTR. Den har ju lite bredare framtoning.

Stefan_J
BMW 325ix -87
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Menar ni alltså att bmw handlaren i dubai dekaltrimmat en vanligt m3a ?
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Dekaltrimmat och dekaltrimmat... Men sådär ser inte en M3 GTR ut. Andra spoilers, material, fälgar, m.m.
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Också fake?

Länk
Blandar ni inte ihop M3 CSL och M3 GTR som är två olika saker.

Det fanns ju lite bilder på den CSL som var förlagan innan den kom i den serieproducerade varianten..

M3 GTR var ju den V8-försedda racingvarianten som de tävlade med i ALMS under 2001. Detta kan ju vara "gatvarianten" av denna.
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Aj. Nu har jag skitit i det blå skåpet igen. Beklagar att jag missade detta.
CBM3C har helt klart rätt. Den har jag ingen koll på om den ser ut så.
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Tänkte väl. Var ju ett reportage på tysk tv om GTRen för något år sedan i exakt den skepnaden så vore lite väl mysko om dom helt plötsligt gjort om den. BMW var tvugna enligt gällande regler att göra en gatversion av bilen som tävlade på banan eller något sådant.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.