|
|
|
|---|---|
|
Ja, då var det dags igen..3 gången någon som inte ska pilla på min beemer gör det..detta sedan 31/3 -03 då jag skaffade mig min bil..denna gång var det en oseriös tjuvafaan som inte ens kom i i bilen...bara sabbade alla lås med tillhörande plåtskador som blir.. snart kommer jag införskaffa ett nytt larm bestående av saltpatroner, hagelpumpare och baseball-trä.. // Länk MVH Jonas | |
|
stackare...det är ett rent helvete med tjuvar. själv har jag blivit av med ena bilen efter den andra... skulle vilja få tag på den/dom som tjuvar!! men det är ju klart då är det jag som skulle åka in på kåken i stället men vetefan om inte det skulle vara värt det...min nuvarade bil har larm kåde3r och fan och hans moste så lyckas dom ta denna så ska jag syckla efter det!" hälsningar...en som inte försäkringbolagen tycker om! |
|
|
Jonas: Vil meddele min sympati for deg og andre ofre av denne type uting. Heldigvis bor jeg langt unna Stockholm.. Koble til en høyspentledning til låsen, slik at eventuelle tyver får strøm i seg og dør på flekken. Tjuvkobler dem bilen, kan man ha en utløser til bilbombe som går av slik at bilen sprenger (du får en ny), og tyven dør. |
|
| jag gillar dina idéer Morten M : ) Lite kopparspikar under sätet funkar också bra, då dör de iallafall inte direkt på platsen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.