|
|
|
|---|---|
|
Ska byta antennfäste eftersom min gammla antenn bröts av förra helgen,så ja köpte en ny antenn å fäste på biltema,tyckte att de borde passa...men när man monterat det så lutar antennen ut från bilen,får den inte att stå rakt upp..fattar ingenting helt enkelt..:) är de speciell antenn till bmw? lr är de bara ja som kan gjort fel? | |
| DU får helt enkelt böja "pinnen" som antennen sitter fast i.. men ta de försiktigt.. dom går av väldigt lätt. | |
| ähhh, sluta! Köpte också en antenn på biltema! Lutade ganska snyggt utåt också! :) Monterade dit en ca 10 cm lång mobilantenn istället,,, funkar lite halvt! | |
| men den lutar ju inte så lite utåt heller... | |
|
Böj inte då går skiten av... det gåt att ställa in vinkeln med hjälp av den lilla brickan... tar ett tag att klura ut hur man gör :) ----------------------- Min E30: Länk |
|
| Missade att det var biltema.. dom går verkligen inte att böja.. själv har jag något annat som jag har lyckas böjja bra | |
| Det brukar finnas två typer av antenner. els de som går att justera i fästet. (tex alla teleskopantenner) och dels de med fasta "spröt" som skall böjas mellan fästet och gängan för "sprötet". | |
| okej...ska testa att börja lite i fästet,går den av är de ju ingen katastrof,kostar 60:- så... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.