|
|
|
|---|---|
|
Har lagt märke till att vänstra framdäcket slits på utsidan. Skakar i hela framvagnen när man bromsar vid 80km/h eller kör vid den hastigheten. Undrar om det kan vara framvagsinställningen som orsakar dessa problem???? Drive Like U Stole It!!!!! | |
|
troligtvis ! Billy B-10 Länk |
|
|
Låter som det klassiska casterstagsproblemet... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Hur kan jag lätast kolla upp om det är casterstaget??? Drive Like U Stole It!!!!! |
|
|
Sök tidigare inlägg, finns massor... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Klapprar / kluckar det inte om den då när man kör i gupp ?? Om det är castersagen menar jag.... Billy B-10 Länk |
|
|
Det hörs ingenting.Det bara känns i rattenKänns lite fladrigt när man kör över gupp eller brunnlocken. Vid inbromsningen känns det i hela framvagnen.Ibland känns det även när man inte bromsar efter lite hårda inbromsningar Drive Like U Stole It!!!!! |
|
|
Min brossa hadde sånna problem med sin 518-86. Skakade som fan när han närmade sig 70 sen vid 80 då var det bara att sätta på njur bältet för där röck&hoppade det till som fan!!! Det han gjorde var och köpte 4 nya däck sen var det över!! Sim Simma! //Ovisen! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.