|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Har satt ut denna pärla jag har på annons. Vad tycker ni om priset? Mvh milla Länk | |
|
Hej! Jag skulle tippa på att du ligger för högt i pris. Dock vet jag att det är en brist på fina bmw "norröver" så det är väl inte helt omöjligt att den kan få för det priset. Avsaknaden av AC drar ner priset. |
|
| Ser väldigt fin ut men gissar på att du ligger ca 10000:- för högt i pris, är nog inte samma sug efter 318iS Coupé längre som det var förut... | |
| Fräscht med M3-moccastolar. Lite ovanligt. Men som sagt; priset är nog lite i överkant, men det skall ju prutas innan det blir affär. | |
|
Ja, jag vet inte om det är så fel. Den ser himla fräsch ut. Och så ska det ju prutas som sagt... Haglund, ingen pokemon där inte, skönt! :) Länk |
|
|
Anders S.: Det kan jag skriva under på. :) |
|
|
tack så mycket för svaren. det är alltid kul att få veta vad andra tycker. men som sagt så har jag skrivit kan disk vid snabb affär, så det är ju möjligt och det är en kanon fin bil. mvh milla |
|
|
Kommer sannolikt inte att bli lättsålt. Jämför gärna med hur många e36or från 92 som verkligen får 60KSEK....sannolikt ytterst få.... /Simon på väg mot 2000 inlägg! |
|
|
Tjenare. En liten miss i annonsen att spriva sportstolar i mocka när du egentligen borde skrivit: M3-inredning. ;) Bilen ser fin ut, men ett pris runt 50k tror jag är mer rimligt. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
AIex |
bumper: Hon kan ju ändra på det ;) Mvh/Alex |
|
har ändrat till m3 inredning nu =) sen skrev jag 60 000 eller bud! är det bra? förresten nån som vet om en 850 cia är en bra kärra att ha? /milla |
|
|
yoodina: Om 850Csi är en bra bil att ha ja nej Det är en underbar maskin att åka i helt underbra, sitter som en gud massor med rolig elekronik som tyvärr kan krångla. Det enda som jag tycker är lite surt är om något går sönder för då kostar det mera än laga en 318Is.Något dyr i Försäkring och skatt kanske, kan få nr soppa under litern om man är duktig. |
|
|
okej tycker att det verkar vara en jätte fin bil iaf =) men jag är nog inne på en 328 coupe el m3. milla |
|
|
yoodina: Köp en 328(E46)det är ett bra köp! Finns några på forumet som säljer se under BMWBörsen klick säljes välj E46. |
|
|
starre: det är en jätte fin bil men ligger lite högt i pris för mig men en 328 coupe e36 vore nåt =) |
|
|
Har du otur kostar 850in lätt mer att laga än vad du kommer få för din 318, bara så du tänker på det :o) |
|
|
hehe =) nej men det får bli en 328 coupe. /milla |
|
|
Hej Milla. Såg nog din bil på Orsa camping i veckan,var där och campade,tyckte den såg jättefin ut och här på forumet får man alltid veta att ens bil inte är värd något tycker jag,vet inte om du såg min bil,en M3:a -96:a Technoviolett som stog en bit in i skogen,den var jättelortig efter regnet på helgen innan, den kommer att bli till salu senare i sommar, du får gärna prova den och titta på den om du vill, jag åker till Orsa flera gånger på en sommar så har du lite att jämföra med kanske.? M.v.h Micke BmwCS nr:05419 |
|
|
Micke169, om värderingsforumet ger att "får man alltid veta att ens bil inte är värd något" tycker jag att istället för att ha en sådan generell åsikt om värderingar börja värdera själv, för att sedan utvärdera om du träffar rätt! /Simon |
|
|
Hej Simon. Ojdå,klumpigt av mig att ens skriva så, jag tänkte först inte nämna något men gjorde det ändå, har följt detta forum noga i något år men inte varit aktiv själv men jag tror nog jag ska börja skriva lite även om jag tycker det är fel att värdera så noga som vissa gör utan att ha sett objektet i fråga, i de flesta fall får man vad man betalar för om man inte har väldigt tur eller lurar någon utan koll på läget. Micke BmwCS nr:05419 |
|
|
hej micke169!!! va kul att du hörde av dig! självklart så såg jag din bil borta i skogen på orsa camping, sånt missar jag inte =) tycker jätte mycket om färgen, men som sagt så var den ju lite skitig, men så är det ju med vädret i sverige, polerar min jämt och ständigt men det bara regnar, vaxade igår så nu är den blankare än någonsin och den är jätte fin! och det var den som stod där vid vägen, hihi, så du såg helt rätt. en riktig PÄRLA. skulle jätte gärna vilja prova din bil om du kommer upp nåt mer. det är bara att du hör av dig innan, här el mejl yoodina@hotmail.com mvh milla |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.