|
|
|
|---|---|
|
Hej! En kompis sa att 7-serien har problem med toppar som går. Stämmer verkligen detta? Hur mycket kostar en topp till min bil? Och packningarna? Personligen tror jag mest på att det är nåt som nån Volvo-tönt har kommit på... Mvh Magnus | |
|
BMW maskinerna behöver bra kylning, med tanke på lättmetalltopparna, håller man koll på kylningen så är det inga problem. Har hört att det kostar ca 11.000:- till en 730iA -92, men vet inte på rak arm, sedan beror det på vart man lämnar in den också. BMW:s grejer håller mycket bra, kan ha varit någon avundsjuk som kommit på det om topparna. Alla hackar alltid ner på BMW, men de är ju bara avundsjuka. //Schnitzer |
|
|
Jag skulle vilja se vad en topp till en annan sexcylindrig bil går på med ALLT ;o) Till 735:an går det lös på ca 11.000:- inkl kam å hela baletten, de tror jag inte att så många kommer under... Dom som säger att BMW e dyrt får nog lov att tänka om lite, dessutom sköter man en BMW så behöver man inte byta en massa saker *tummen upp för bilar me njurar!* // Henke Bleifuss |
|
kackidojan |
man ska sköta sin bmw som sin egen käring gasen |
|
Tja,,,då blir det inte mycket gjort !!! Habbe |
|
|
topparna tål en del Genom slarv så råkade jag köra utan kylarvatten och eftersom min temp mätare e pajj så märkte jag inget förren jag tyckte att det blev lite varmt i kupen Det gick knappt att ta i huven och exakt HUR varm motorn var e svårt att säga... VARM i alla fall men toppen klarade sig allt annat med som tur är |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.