|
|
|
|---|---|
|
Förbannat, här har man köpt en rolig bil och så kan man inte hantera den.... Racade lite in mot sthlm igår med en annan Z3 passerade en annan BMW som "tog upp jakten" innan liljeholmsbron. Vi kom till ett rödljus efter hornstull mot västerbron där jag och den andra BMW'n stannade och när det slog om till grönt lyckades jag med och lägga en rem på både ettan och tvåan.... Och det jäkliga är att andra killen(antar jag, det var tonade rutor) drog iväg som ett skott, jag hade förbanne mig inte en suck! Det är dags och öva på och släppa upp kopplingen på ett annat sätt. Han som körde den andra BMW'n finns han på forumet mån tro? Detta var vi någonstans efter 22 igår. | |
| Va de också en Z3,eller va de en annan bmw? | |
|
Nix det var en "vanlig" BMW, jag tror det var en 3 serie, fasen jag var så upprörd så jag såg inte så bra...... :)) |
|
|
sånt som händer tar det inte personligt :)) Keep Your Distance This is a BMW ;) |
|
|
Hmm NOS... är den blå lackad måntro? Med tanke på hur den BMW'n drog iväg så var det nog med lite "bränsle hjälp". :-)) Jaja, det är bara och dra till gummiverkstaden och köpa bättre sulor så det inte spinner så förb.. Jag säger bara en sak, jag är glad att jag inte köpte en 2.8 det finns förbanne mig inget roligare är ett gott race, även om jag "förlorade". Jag undrar när det kommer skatteregler baserade på hur snabbt man kan komma upp till 100?.... |
|
|
pgr69: var den verkligen blå den var inte blek gul?? Ny skatte regel skulle inte förvåna mig och det kom en sån regel. Du vet väl att du kan skaffa Norsk fläkt så spinner katten ännu bättre. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.