|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag vill bara dela med mig av mina tankar som jag bär och de är följande: -Om vi träffas igen borde det bli i göteborgsregionen pga att majoriteten av oss kommer härifrån... -det borde bli rätt så snart därför att när loven och semestrarna tar slut så kommer stressen med familjen och arbete m m + att Z3 ÄR en sommarbil. -Mer aktiviteter på träffarna såsom längre cruising samt pratstund m m -Lite mer action + att jag vill tacka defiant och askåsen för en väldigt trevlig och välorganiserad träff -MER Z-BILAR -bilda en klubb samtidigt + att jag kom på tanken att vi nästa gång kan träffas kanske vid Tjolöholms Slott utanför göteborg där det ofta på sommrarna samlas bil entusiaster Länk + att vi senare kan åka cruising till gamla torslanda flygplats där vi kan ha burnouts mm tävlingar etc Länk + samt ha en "verkstadsträff" hos BMW group in mölndal!!! där viktiga råd om skötsel kan läras... - sen kan vi också härma Nollåttorna med deras "getaway" + filma det -lite mer avancerade scener i filmningen Sen vill jag bara tillägga att ni som sett filmen från träffan vill jag bara säga att jag försökte hålla still kameran men kevin som jag åkte med har en sån brutal bil så det är omöjligt att hålla still kameran med det gick bättre att filma i volvon.... detta var då mina tankar, tackar för att ni läste igenom dem BMW Z3 1,9: Länk | |
|
Håller med dig på allt. Jag kunde ju inte vara med på förra Göteborgsträffen (pg.a arbete) och ser gärna att den upprepas väldigt snart. Du verkar ju ha bra planer för träff, sätt ett datum så dyker nog folk upp. =) Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. Länk |
|
|
Visst kan man ordna en ny träff, men det verkar som om att nästa träff ska äga rum i Jönköping med det är fel att majoriteten ska köra längst... BMW Z3 1,9: Länk |
|
|
Håller med .... tycker oxå att vi ska passa på att ha lite fler träffar, för sommaren är ju så kort. Varför inte ordna en/flera "spontanträffar" någonstans (är säker på att många skulle dyka upp). Länk |
|
|
Vore trevligt med en ny Z3 träff eftersom jag missade Göteborgs träffen. Vaför inte i min gamla hemstad Jönköping som "Z3 Maria" föreslog. Länk |
|
|
Blir det en träff i Jönköping så räkna med mig !!! Vi hade ju jävligt trevligt i Göteborg ! / Klevarn |
|
|
kom igen ,,min bil e fixad nu,, måste visa upp den nu.. hellre himmel över huvet än bilen över huvet |
|
|
Kevin vad bra att pärlan är färdig :-))) Då har jag ett förslag till alla er som är sugna på en ny träff. Vad sägs om en motorträff här i Jönköping nu på onsdag den 16 juli ? Varje onsdag kl:18.00 under hela sommaren samlas motorentusiaster fån hela Vätterbygden på Tabergs topp. Alla sorters olika bilmodeller samlas här för att visa upp sina skönheter. I toppstugan kan man fika och samtidigt beundra den fantastiska utsikten över hela bygden. Jag har kolla och ringt upp killen som samordnar träffarna, och kommer det runt 10-15 st. Z3´or så behövs det inte reservera några P-platser, i annat fall går detta att ordna om vi blir fler än så. Detta kostar inget, och det finns vakter som kollar våra bilar. Förslagsvis kan vi samlas nere vid Atollen och åker en cruisingrunda först och sedan drar vi iväg upp till Tabergs topp. Det kan nog bli jättetrevlig ! Kika på våra vackra skönheter, prata och lära känna varandra ännu mera, och sedan passa på att titta på andra fina ovanliga sportbilar som kommer dit. Men vi måste vara där i god tid så att vi får ordentliga P-platser. Så vad säger ni ? Länk |
|
|
Z3 Maria: Vad skönt att det har löst sig med din fläckar:)) Är denna träff enbart för Z bilar eller finns det även utrymme för M bilar? |
|
|
starre, i första hand så så gäller denna träff Z bilar ... men alla är ju välkomna dit upp till Taberg oavsett vilken bimodell man än har. Hörde idag att förra onsdagen hade det varit 150 olika sportbilsmodeller där ...allt från Wolkswagen till Porsche, Ferarri Testarossa ... Länk |
|
|
Z3 Maria: Då kanske min bil oxså platsar med i laget:))) |
|
|
Jajjamänsann ...tycker du ska hänga på :)) Länk |
|
|
Jönlöping låter lite långt, varför inte halvvägs i borås!!!! Där askåsen bor... BMW Z3 1,9: Länk |
|
|
Snälla ordna en träff i gbg BMW Z3 1,9: Länk |
|
|
JKPG är väl inte lång bort. Tänk på oss i södern (Malmö)... Länk |
|
|
Jag kommer att lägga ut en rubrik på "BMW-träffar och sammankomster" angående denna träffen. Mvh Maria Länk |
|
|
jag känner att denna tråden har ändrats en hel del BMW Z3 1,9: Länk |
|
|
Det kanske är dags att bestämma ett datum för denna träff så att man vet om man kankomma eller inte för min del ha det vart bra med en helg och efter mitten på augusti någon gång.. "Löjliga brott kräver löjliga straff" |
|
|
Tråden har jag lagt ut på "BMW träffar ch sammankomster" Hoppas det kommer några stycken bilar, för det blir nog trevligt ! |
|
|
Kom igen nu, anmäl er till träffen, det har jag gjort. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. Länk |
|
|
Glöm nu inte att träffen i Jkpg blir på onsdag. Anmäl er (ej bindande) och läs i denna tråden .. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.