|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Kostar en slant men kan pruta lite ord. pris är 500 ex moms tror jag eller var det inkl. Med ny vattenpump mm... :-) |
|
|
ok Big boy(kilen) sätt igång vi bestämmer en datum skit i grilla vi träffas nu på fredag på Arken Konferens center,, (black race) där kan alla som vill testa sina bilar ,,det finns tidtagning,, efter det åker vi till poseidon o raggar ok de som e kåta får anmälla sig NU jag åker på Z-träff i Jönköping så anmäll er innan dess så lägger jag ihop en lista med folk som KOMMER ,,,,, detta e kl:1800 tillsdess att folk vill åka hem,, hellre himmel över huvet än bilen över huvet |
|
|
Menar du 18.00 18/7-03 Arken konferenscenter på Hisingen där Black race kör? Fredagkväll blir inte lätt du valde en dag då många bara längtar efter att få åka hem å öppna en pilsner, bara super freaken utan barn o sambo/fru/flickvän kommer på en fredagkväll. Problemet med det är att en del kommer att splittras där vi måste ha en gemensam p-plats annars går det aldrig att hålla ihop alla. Detta är ingen kritik till dig bara problem att lösa... Var där träffas vi? Hur länge är vi där? Hur gör vi för hålla ihop tills dess att vi åker till Poseidon? Hur gör vi för att åka ihop till Poseidon? (Bestämmer en tid i förväg då vi åker gemensamt samt en ringlista som vi ringer när vi åker därifrån.) Lördag kanske är bättre: 12,00-18,00 Med ny vattenpump mm... :-) |
|
|
Vi träffas i ett hörna ni kommer o se det ,jag kommer o lämna plats till bara BMW resten får parkera nån annanstans,, vi e där till 20.00 det e inte svårt o hålla ihop det gjorde vi på Z-Träffen ringlista e ett måste eftersom vissa kommer utaför stan/andra städer o inte kan hitta .. sist vi hadde träff va det på en Måndag o vi höll på från 18,00 till 24.00 utan problem Fru/Flickvänn lämnas hemma eftersom vi hoppas o träffa (flickvänn) på plats"LER" hellre himmel över huvet än bilen över huvet |
|
|
Bra! Då väntar vi bara att en ny tråd med exakt plats tid o dagordning kommer upp, så vi kan anmäla oss! keep up the good work! Med ny vattenpump mm... :-) |
|
|
Fredag är kass, sa jag ;-) Hur många går till systemet på måndag eftermiddag o köper vin o sen till feskekörka o köper räkor... Måndagar är kanon för BMW... I mitt fall är det så iallafall....:-( Med ny vattenpump mm... :-) |
|
| Finns det ingen annan tid??? är i Tyskalnd på fredag och hela helgen för den delen... | |
|
Nu är det bara så hur många tänker komma till träffen imorrn och är det ngn enstaka personer så är det ju ingen ide, dom som är intr maila mig så lägger jag upp imorrn förmiddag hur många det är som kommer imorrn kväll.... Mvh Peter P.S Maila bara en gång tack. nokia142@hotmail.com 850 Jaa sån är jag -------- |
|
|
Nu var det bara så att det var bara jag och tanten + Kilen som var där i fredags, jag tycker det är för jälvigt att det inte kom fler jag förstår regnet men lägg in ett mess här för er som inte kommer så att vi andra inte behöver åka till träffpungkten själv och stå där som fån.... Jag vet inte om det är ngn ide att ta några träffar i stan om det inte kommer folk som säger att dom skall komma. Prata går bra men att göra handlingen verkar vara svårare för folk... 850 Jaa sån är jag -------- |
|
|
Fast maten o sällskapet blev i gengäld 100% Simba: maila mig ditt mob nummer glömde o ta det igår... Akta er för hojar som kommer i 200 runt kröken.... |
|
|
Hmmm fick en liten ide om avd BMWPOWER wäst med träff en ggn i veckan eller nå't bara en ide men jaja vi får väl se.... Akta er för hojar som kommer i 200 runt kröken.... |
|
| Succe´ | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.