|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Vi va ett gäng som va med på Z-träffen o det va skitkul ,, finns det intresse för en heldag med grill o BMW bilar?? skriv in här om det finns intresse, då kan vi hitta på nåt hellre himmel över huvet än bilen över huvet | |
|
Jo det låter kul ..vill ni ha med en gammal 635 .?? bor i vänersborg |
|
|
Självklart finns intresse! Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. Länk |
|
|
alla BMWs e välkommna ,, så tar man en heldag med grill o cruising hellre himmel över huvet än bilen över huvet |
|
| Låter helt klart intressant! | |
|
Jag kommer om jag är ladig och har tid och bilen går! __ Killar med kvalitet kör BMW! |
|
|
vi kör igång nån helg i augusti ,, even Z3 bilar kommer så häng på tråden hellre himmel över huvet än bilen över huvet |
|
|
eeeeeeeeeeeeee hellre himmel över huvet än bilen över huvet |
|
|
Varför inte? Låter trevligt.... ___________________________________ 2:an är den förste att förlora guldet. |
|
|
Kan man ställa upp med en e36 323-96 |
|
|
bra, vi kör detta i gbg BMW Z3 1,9: Länk |
|
|
Är något datum bestämt än? Och plats? __ Killar med kvalitet kör BMW! |
|
|
Jag e på om det blir av!! M-POWER!!!!!!!!! Länk |
|
320-325 |
jag med om E30 får vara med |
|
ja e me om det inte krockar med knutstorp för där syns vi väl? Med ny vattenpump mm... :-) |
|
|
Det finns en grym 1700 tals stuga med kafe i mark från GBG finns det fantastiska vägar dit det är bara att välja hur länge vi vill köra.... Med ny vattenpump mm... :-) |
|
|
jag tänkte att vi skulle hitta på nåt ,,Typ grilla eller nåt .o under tiden så ringer man lite fler polare som har BMW,s som kommer dit så blir man ett helt gäng huliganer som åker runt till nån fin ställe o ta foto o filmar något , sen drar man till avenyn , o ställer ut bilarna längst upp ,vid poseidon alternativet e ju om vi alla samlas på Black Race ,Arken nu på Fredag den 18/7 eller??? de som vill komma kan maila till mig med mobilnummer så håller man bättre koll på varann ALLA BMW E VÄLKOMNA hellre himmel över huvet än bilen över huvet |
|
|
kevin: Ditt förslag är hedervärt men inga träffar i GBG har blivit bra Varför? Jag TROR att först måste du bestämma dig för lördagar du måste i förväg bestämma tid plats samt aktivitet. T.ex 10 mils körning till ett sjysst beläget kafe slott eller liknande tar reda på goa körvägar (mark o borås kommun är kanon) Sen tar man en kaffe där o snackar lite, visst vill du få med avenyn så lös det, men att sitta på en strand o grilla gör man nog hellre hemma vi vill köra våra BMW eller hur... Vi vill väl gärna sitta nära våra BMW å se när folk titta beundrande...;-) Uddaveckor lördagar jämna veckor söndagar eller bara lördagar jämna veckor fråga inte alla vad de vill utan DU bestämmer Tips: udda lördagar träffas BMW-dårar på Götaplatsen kl 1200 för vidare färd via avenyn till hemligt kafe tio mil enkel väg sedan till baka till poseidon via avenyn. Nästa gång så blir det kanske studiebesök på BMW o nästa gång ditec o nästa gång MDS billjud.... Jag hjälper dig hjärna men jag har (liksom du?) eget företag som tar tid dessutom en hund två barn en fru o en mistress... Med ny vattenpump mm... :-) |
|
|
Lördagar var bara ett förslag... Med ny vattenpump mm... :-) |
|
|
En ide till!! Skall vi sätta ihop en träff på ett ställe som har bilmuseum formel 1 M.M. samt där kan de som vill testa sin bil på en rullande landsväg. Ägeraen är en "gammal" racegubbe ca 3 mil från Poseidon.. Med ny vattenpump mm... :-) |
|
| Låter intressant, om någon nu orkar ta tag i det. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.