|
|
|
|---|---|
|
Hej. Se o njut. Missa inte intercoolern... Länk /Edvard BMW CS # 4503 | |
|
Har sagt det förr o säger det igen: Otroligt välstylad E36:a. Ligger på en klar topp-tre plats, all time. Alldeles lagom, ingen bamsevinge och ingen pearllack o sånt trams. Vilken front! Underbar! Länk |
|
|
Kan bara instämma ;) Synd att den e rööd :) skulle vatt silver ;) *skoja* mvh Daniel ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
Länken fungerar lika bra som diesel i krutis:)) Asken |
|
|
Den var läcker! Det borde finnas en Top 10 lista här så folk kan visa upp sina bästa E36:or :) |
|
|
Helt okej, tycker dock dörren ser lite inklämd ut på nåt sätt när både fram och bakskärmarna är breddade... skulle gärna se den "in action" :) |
|
|
riktigt snygg... men gillar inte dom där ögonlocken.. snyggare med bara långa uppe... annars finns det inte så mycke att klaga på =) Länk |
|
|
För att vara en stylad bil så var den snygg :) |
|
|
vem har sagt att du får lägga upp en bild på min e36:a? hahaha :D nej men den va fin fin! |
|
|
Ingen höjdare, men kunde varit värre ;-) Väck med ögonlocken, tanklocket och vingen så är den till och med rätt skaplig! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Snygg!! (länk)Länk |
|
Vertical mind |
Bort med breddningen så är den klart grym! Racetanklock är häftigt om än med en aning "dekaltrimsfaktor" över sig. Nice tuch med de svarta fälgarna, inte så vanligt..... V8 Power |
| UNDERBAR! | |
anted |
ta bort skärmbreddningen, tanklocket och undre ögonlocken. Nya långa övre ögonlock samt nya fälgar (ej svarta). Tycker för övrigt M3 GT, helt original förutom vita blinkers bak, är de snyggaste e36:orna som finns! |
| GRYM! | |
|
Va fan klagar ni på!? Gör en bättre bil själva då om ni är så jäkla duktiga.. Själv skulle jag gärna glida om kring i den! En klockren BMW. |
|
|
den va mäktig Keep Your Distance This is a BMW ;) |
|
|
Den gillade jag. =D MVH Morgan. Länk |
|
|
aaaah, wünderbar "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
Riktigt fint tyckte jag. Inte alls sönderstylat. Gillar ju lite ovanliga bilar så det där är helt OK... Om man nu måste klaga på nåt då så får det väl bli tanklocket, tycker det är finare med lucka. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.