|
|
|
|---|---|
|
Hej är det någon som har några tips eller nån sida där man kan läsa om hur man gör när man ska byta urtrampningslager och lammel?? är det nått man börjar med själv? Behövs det några spec. verktyg? Är van att skruva, men har aldrig bytt koppling på en BMW.. Har läst att man måste ha en torxhylsa, är det någon som vet vilken storlek på den??? För min bil hugger på pedalen när jag trycker ner den och släpper upp den, och det börjar sjunga om lagret när jag trampar ner pedalen.. kör en 525i -94 Är det någon som vet ett ca. pris på lammel och lagret? har hört ca. 1800:- | |
|
köpte BMW original sats för 1760 kr inkl rabbat på 10% för att man är med i BMWCS.... pirat finns att få tag på från 900 kr upp till 1500 kr.... Har du AC i bilen så bör du tänka på att din bil då har dubbelmasse svänghjul (för att kompensera för AC:n) och därmed en annan kopplingsskiva. "I wish I was a BMW" - Läst från bakrutan på en bubbla i Tyskland |
|
|
Tack. ska fara och höra om en sats i morgon.. vet nån om det är stor skillnad på orginal och sachs? |
|
| tja,lämnade in min på jarls bilservice hbg.....2200:- kopplingsats bytat å klart.inga smutsiga fingrar å tid....mvh BoB | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.