|
|
|
|---|---|
|
Vurderer å kjøpe nye krängningshämmare til min e30 325i. Jeg har vurdert 22/16 mm fra Verrera. Er disse justerbare både foran og bak? Noen med erfaringer og tips? Er 22/16 mm et passende valg eller bør jeg ha tykkere? Verrera kan vel lage etter ønske slik jeg har forstått det. Håper noen kan svare på spørsmålene :) | |
|
Jag har och kommer även i fortsättningen annvända verrera hämmare på min e28, är faktiskt mycket nöjd med dom. Du kan rådfråga Anders, han har rätt mycket erfarenhet ang dim man kan annvända på bmw vagnar. Dom är fullt justerbara, hämmaren är lite annurlunda utformad än en std bmw hämmare utbockningen på den bakre samt hålet på den främre finns ej, och pendelstödet är ersatt med 2 st uniballs samt en alu klämma som man flyttar på k-hämmaren (därmed justerbar) samt följer det med nya bussningar i plast till infästningarna i chassit. Jag vet inte om det är brukligt/rekomenderas att föstärka infästningarna till k-hämmaren när man monterar grova hämmare på e30an som det är på e28an...men det kanske någon annan kan svara på. Ang dim på hämmarna så skulle nog 22/16 funka bra...tror jag...men det kanske någon som racar/bankör e30 kan fylla in mer om? |
|
| Takk for svar! Jo det er nødvendig å forsterke innfestningene, men kun bak tror jeg. Hvem er Anders? Er det han som lager de? | |
| Jag har för mig att ägaren heter Anders, det är bara en litet företag som ligger i Eslöv/skåne! Han har teletid på Ons/Torsdagar 18-20.00 och nås på 0413-18122. | |
| Jeg ringte akkurat men det var ikke noen som tok telefonen, kun telefonsvarer. Jeg får prøve igjen senere! | |
| Annars lämna ett meddelande så ringer han upp dig, jag jagade han ett bra tag sist jag skulle beställa hämmare (han var på sem då) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.