|
|
|
|---|---|
|
Tjenare! Vilken annonssida har ni bäst erfarenhet av. Jag vill sälja min 328a nämligen. Tycker inte att aftonbladet funkar bra, där jag nu har min bil ute. Tycker inte jag har nått ockerpris samtidigt som den inte är billig. Jaja, vill bara veta var ni andra lägger ut era pärlor? | |
|
Bästa ställe att sälja sin bil är enligt min åsikt www.blocket.se ! Har sålt tre bilar via Blocket, samtliga till ganska höga priser, och samtliga har sålts inom en vecka från det att annonsen lades ut. Tänk på att ´lägga upp en BRA bild på bilen, samt att skriva ned ALL info, om utrustning, skick, bytta delar etc. Det kan även vara en idé att skapa en liten hemsida med fler (större) bilder på bilen, som du kan länka till från annonsen. Lycka till och maila gärna om du vill ha mer tips angående annonsering! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
| Håller med Kalle,blocket är riktigt bra! men de är så stort utbud av bilar på den sidan så de kan ge moteffekt också...men skulle helt klart sattsa på blocket,eller här på bmwpower!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.