AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.373

Prisvärd BMW 323?

Tycker ni denna är värd sitt pris? Den som bytte in bilen bör ju vara ganska nöjd i alla fall.

Länk

Verkligen ett fynd! :-)

/Erik
Mr
1.141
Mr C
BMW X3, 2,0D -15
Åh herregud! Det var en E36'a. Tyckte det var dyrt även för en E46'a...

Mr C
Den har ju faktiskt sportinredning och sportsystem. de lyfter ju maknadsvärdet säkert minst 80 tusen :)

Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion.
Bruka sökfunktionen först fråga sen.
BMWCS Syd #05392
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Den lär ju samla damm ett tag........

Som sagt, knappt rätt pris om det varit en E46 ens.

Länk
Jag har slutat att irritera mig på fantasipriser, jag ser det som komik eller att de helt enkelt inte vill sälja den!

/Simon på väg mot 2000 inlägg!
Även jag är påväg. har dock en lite längre väg än dig. vi ligger dock både i lä mot Anders som har + 1k på mig.

BMWCS Syd #05392
Japp Wendtan,

du är snabbare än mig dock...har för mig att jag var tidig att registera mig...:)

Det står faktiskt i användar infon. du verkar registrerat dig ungefär ett år innan jag gjorde. Jag har typ precis varit reggad i ett år.

BMWCS Syd #05392
Japp...kommer ihåg när forumet startade att jag var ganska tidig in...håller mest till Värdering och Försäkring, därför blir det inte så många inlägg...äger tyvärr ingen BMW heller så kunskaperna på kuckel/fel/modifieringar fylls inte på heller....

chrille70
Den bilen borde vara i princip osäljbar till det priset. Den som köper den lär dessutom tvingas byta inredning, för den där klädseln var då det läskigaste jag sett på länge! Ser ju ut som en överdragsklädsel från Biltema...

Mvh Chrille
En E36:a från -99.....
BM
37
BMW 328
BMW 328i sedan 1995 cosmos svart
*SKRATT* fan han som köte in bilen hade nog varit på fest dagen innan... undrar när han festar nästa gång...kanske åka dit och sälja bilen till han*ler*
Visa användare
2.790
Mats
650i coupé F13 -12
i3s -22
328i Sedan F30 -14
Z4 3.0Si Coupe E86 -07
+ fem veteraner, ej BMW
Vad är det som säger att den som bytte in bilen fick bra betalt?? Inbytespriset har ju ingen automatisk koppling till utpriset.
Men förstås, med detta utpris så kan väl knappast säljaren ha grundläggande kunskaper om hur man tjänar pengar:-)
Marcel
den var inte billig den, 195.000:- för en 323 E36:a?!
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Och den är fortfarande kvar.
Konstigt.........

:))

Undrar som sagt om han som bytte till sig bilen enbart kollade i listan och trodde det var en E46 han skulle få. För att sedan försöka få betalt lika mycket som en sån också!

Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Länk

Visserligen ingen kupé men jädrigt billig skulle jag vilja säga...
Bra pris på en e46:a!

/Simon
32
54
325-TDS
BMW 535D M-Sport Touring -06 Snart
100 tusen i överpris..:) 95 kanske den är värd...men jag hade inte betalt de..hade hellre tagit en 328..:)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.