|
|
|
|---|---|
|
Hej hej. Jag har lite frågor angående att installera em CD-växlare i min BMW E34. *Vart kan man få tag i en, till bra pris (original givetvis)? *Begagnat (i närheten av Malmö)? *Går det att ansluta till nuvarande stereon? Tack på förhand! Olio | |
Tedde |
Kolla in det här!! Länk Trevligt, mycket trevligt. |
|
Det där måste ju vara samma sak som de Sony-växlare som finns i sverige. Dvs att man kopplar in den på antenningången? eller? Har du kollat upp detta isådanafall vore det ju klockrent! /Calle |
|
| Det finns ofta monterat i 540 och liknande, sök på Bildelsbasen (www.bildelsbasen.se) så kan du kanske hitta något. Radio/stereo finns under "Inredning". | |
|
Tille Tedde: Jag gick in på länken du angav, såg att dom sålde växlare till olika BMW modeller! Har du köpt därifrån? Det verkar kanon, knappt 3000:-...frågan är om det fungerar? Är tacksam för svar! |
|
Tedde |
Hej igen! Jag har letat runt som fan och tydligen så är Pioneer CDX-M30 samma som original, bara att plugga in i de fördragna kontakterna. Pris mellan 2,800 och 3,500 kr har jag sett. Jag ska själv hämta min 528iT -97:a imorgon och ska montera cd så jag har jagat lite =) Lycka till allihop! Trevligt, mycket trevligt. |
|
Hej hej.. Tacksam för alla svar! =D En liten fråga till bara, vågar man lita på beg. CD? Olio |
|
|
TILL TEDDE: Jag har en likadan växlare (CDX M-30), men utgången på växlaren passar inte med bmw's växlarkabel!? men din gjorde eller?? växlarens utgång har säkert över 20 kontakter medans växlarkabeln har 6 st. Har du nån konverter eller nått? Är intresserad av hur du löst det! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.