AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
622

CD växlare till BMW

Hej hej. Jag har lite frågor angående att installera em CD-växlare i min BMW E34.
*Vart kan man få tag i en, till bra pris (original givetvis)?
*Begagnat (i närheten av Malmö)?
*Går det att ansluta till nuvarande stereon?

Tack på förhand!

Olio
Tedde
Kolla in det här!!

Länk

Trevligt, mycket trevligt.
Det där måste ju vara samma sak som de Sony-växlare som finns i sverige. Dvs att man kopplar in den på antenningången? eller? Har du kollat upp detta isådanafall vore det ju klockrent!
/Calle
Visa användare
664
Osprey
540iA -95
318i -93
Det finns ofta monterat i 540 och liknande, sök på Bildelsbasen (www.bildelsbasen.se) så kan du kanske hitta något. Radio/stereo finns under "Inredning".
Mr
236
Mr.C
530iA M-Paket 02
Tille Tedde:
Jag gick in på länken du angav, såg att dom sålde växlare till olika BMW modeller! Har du köpt därifrån?
Det verkar kanon, knappt 3000:-...frågan är om det fungerar?
Är tacksam för svar!

Tedde
Hej igen!

Jag har letat runt som fan och tydligen så är Pioneer CDX-M30 samma som original, bara att plugga in i de fördragna kontakterna. Pris mellan 2,800 och 3,500 kr har jag sett. Jag ska själv hämta min 528iT -97:a imorgon och ska montera cd så jag har jagat lite =)
Lycka till allihop!

Trevligt, mycket trevligt.
Hej hej.. Tacksam för alla svar! =D

En liten fråga till bara, vågar man lita på beg. CD?

Olio
Mr
236
Mr.C
530iA M-Paket 02
TILL TEDDE:
Jag har en likadan växlare (CDX M-30), men utgången på växlaren passar inte med bmw's växlarkabel!? men din gjorde eller?? växlarens utgång har säkert över 20 kontakter medans växlarkabeln har 6 st. Har du nån konverter eller nått? Är intresserad av hur du löst det!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.