|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Vet inte om det postats tidigare men här är länken. Länk //Robban BMW CS #4729 Länk | |
|
Otroligt lyckad design tycker jag. En sån med stora v8an skulle gärna få mysa i mitt garage. Problemet är att man har väl inte råd med en sån förrän man är över 30. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
| Vad är det som ska hända efter 30 ? Hus, fru och amorteringar ger inte mycket pengar över kan jag meddela ;-) | |
|
Riktigt läcker, synd bara att "ögonbrynen" eller vad det är över njurarna förstör utseéndet lite... wendtan, efter 30 blir plånboken bara tomare och tomare :) /Erik |
|
|
Pojkar pojkar, ni e så negativa, kunde jag inte få tro att jag kommer ha råd med ett sånt odjur tills jag fyller 30? Nåväl, jag kanske får nöja mig med det uppsatta målet en m3e46 innan jag fyller 30. :) Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
|
Han kanske menar att bilen har blivit billigare då :)) 1970-86 |
|
|
wendtan: Helt rätt jag köpte mig oxså en present till mig själv dock ett år försent dvs när jag fyllde 31 hmmmmm. Det handlar nästan endast om prioteringar det är bara att ta sig råd ganska enkelt:)) |
|
|
starre: Då är det ju givet att jag måste få en fin present nästa år eftersom jag fyller 30!? Undrar bara vad det ska bli:) //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
Robgus: Om du räknar med att få något av ovanstående så skulle jag inte alls vara emot att bo i dina skor. En annan får vackert fylla spargrisen efterhand. :) Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
|
robgus: kanske nya femman? |
|
|
starre: som sagt 530d touring lockar men har även blivit lite sugen på X3, ja ja måste vänta till man får se och känna live. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
robgus: Jag snackade med Asken om X3 det kanske kan vara ett bra shopping bil att åka i? |
|
|
wendtan: Jag räknar väl inte med att få den, mer att ge mig själv en present:) starre: Ja vi får väl se, förresten så kommer jag vara på Frankfurt salongen den 19 september. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
Jeg likte den. Det kommer nok til å bli en trafikkfarlig bil, for de som møter den på veien..det bør nok bli en sjelden headturner. Det så ut som en meget spennende bil på bildene - også pleier de jo å være mye snyggare i virkeligheten. Det slo meg hvor nytt bmw våger å tenke. Spesielt bakenden.. (den var på en måte "kulere" enn 5 og 7-serien). Jeg begynner å synes at den er ok nå - men i starten kunne jeg ikke akseptere den. Man kjenner vel ikke farten i de nye bilene? F.eks 80 kmt blir kanskje som å kjøre i 30? "Svar aldri et innlegg kun ved å henvise til søkefunksjonen." |
|
|
Vacker bil som sagt. Utstrålar Z4ans cleana design och 7series pondus! Asken |
|
|
Någon mer som ser likheten med Porsche 911, dom svepande nedåtgående linjena baktill... förutom den feta backluckan. Dubbla utblås,ett på vardera sidan. Lyckade design tycker jag. Synd bara att alla nyare BMW verkar få samma instrumentering. Skulle gärna se lite häftigare i 6-serien. |
|
| Bones: Og jeg som trodde det bare var meg.. Jeg la også merke til det; den gir assosiasjoner til porsche ved baklyktene der, men tenkte det var litt drøyt å nevnte det. | |
| Morten : Hehe, ser inget fel i att nämna det :-) Porsche är förmodelingen ingen direkt konkurrent till 6-serien, tror nog MB får se upp dock! | |
|
*mmm* När cabben kommer blir det riktigt intressant... Jag ger mig själv dom bästa fördelsedags presenterna, det handlar om prioriteringar, jag äter mkt pasta & har slängt ut sambon.... Brudar får man ändå med en fräsch bil (fast en annan typ av brudar) & pasta går att variera men inget kan ersätta körglädje !!! Gott omdöme får man av erfarenhet. Erfarenhet får man av dåligt omdöme. |
|
|
Biffen, LOL :D Skön inställning :) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
| Biffen: Haha, helt rätt! ;)) Det känns tur att man har en förstående sambo :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.